PDA

Volledige versie bekijken : Met rasse schreden

Dama
24 oktober 2010, 02:10
... naar de moskee.
Denk dat er wel reactie zal komen op die roosters die door het hoofd lopen, maar dat is straatfotografie... Niet altijd de tijd voor de ideale compo ;)

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_2156.jpg

armando113
24 oktober 2010, 15:00
ik vind haar vooral te laag in het beeld zitten, en geen tijd is geen excuus voor een niet zo'n geweldige foto. niet alles kan raak zijn. nee ik ben van deze niet zo gecharmeerd.

PatrickW
24 oktober 2010, 16:12
Er had aan de onderkant inderdaad wat meer ruimte gemogen.
Maar het beeld van de gehaaste kleding optrekkende dame maakt toch wel een en ander goed :p

Zappa
24 oktober 2010, 17:33
Het enige wat stoort is je handtekening op een ongelukkige plaats, links onder had die beter gestaan.
De andere opmerkingen begrijp ik niet, want dit is wel degelijk uitstekende straatfotografie.

PatrickW
24 oktober 2010, 20:00
Het enige wat stoort is je handtekening op een ongelukkige plaats, links onder had die beter gestaan.
De andere opmerkingen begrijp ik niet, want dit is wel degelijk uitstekende straatfotografie.

Euh, ik heb in elk geval niet beweerd dat het slechte straatfotografie zou zijn :rolleyes:
Maar iets meer ruimte onder had de foto toch nog meer zeggingskracht gegeven wat mij betreft.
We zijn natuurlijk intussen een beetje rotverwend door de hoge kwaliteit van de Marokko foto's van Dama :D

Bablo
24 oktober 2010, 20:41
mooie diagonale lijn, je stuurt het oog in de juiste richting.
Jammer dat de dame op de rand van je beeld zit. terechte opmerking van je handtekening
ik vind je foto dus best wel geslaagd :G

fabke
24 oktober 2010, 22:34
Die rooster wegshoppen was dat geen optie ?
Verder vind ik het een mooi beeld, kleed omhoog om grotere stappen te kunnen nemen ...
grtje,s fabke

tullep
24 oktober 2010, 23:24
die rooster wegshoppen zou wel een optie zijn, maar kvind anderzijds dat die roosterlijn ook wel een inbreng heeft in de foto....
het optrekken van haar kleed om zich te haasten is een mooi beeld :G

doudeke
25 oktober 2010, 04:29
Ha, tussen al dat slapend volkje heb je er eentje gevonden die haar turbo heeft aangezet.
Zo dikwijls als ik dit plaatje zie begin ik in mezelf te brommen:

Opzij, opzij, opzij...
maak plaats, maakt plaats, maak plaats
we hebben ongelofelijke haast...

Maar wie zie je zich hier nog haasten om op tijd in de mis te komen? Zelfs meneer pastoor
niet.
Mooie foto :G:G

G.R.
25 oktober 2010, 16:30
Ga mee met deze visie:(