PDA

Volledige versie bekijken : Mercado, Oaxaca - Mexico (2)

basti
23 oktober 2010, 04:44
Nog eentje vanop een marktje in Oaxaca, waar alweer een jong meisje tesamen met haar moeder de zaak draaiende hield.

http://www.klaasgoethals.be/oaxaca%20analoog%204.JPG

Fujifilm Neopan 100, forced to 200, negatief ingescand

Enjoy!

Klaas

basti
24 oktober 2010, 18:09
Geen reacties?

Bablo
24 oktober 2010, 19:47
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de kleurenversie,
het meisje komt niet goed uit in dat zwarte gat, veel korrel ook heb niet de indruk dat het werkt voor deze foto, compositie kan ook wel beter (vb lager, niet op ooghoogte)

basti
24 oktober 2010, 20:21
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de kleurenversie,
het meisje komt niet goed uit in dat zwarte gat, veel korrel ook heb niet de indruk dat het werkt voor deze foto, compositie kan ook wel beter (vb lager, niet op ooghoogte)

Jammer genoeg is de kleurenversie van deze foto onbestaande, gezien het een analoog beeld is. Ook de korrel is hier een rechtstreeks gevolg van, heeft veel te maken met het inscannen ook. Anderzijds vind ik hem wel mooi, maar smaken verschillen natuurlijk (zie mijn ander 'Mercado' topic). Ik vond dit een goed beeld, vind het net leuk dat het meisje in zekere zin wordt 'opgenomen' in haar omgeving. Wat die compositie betreft, kan ik je misschien wel volgen. Alvast bedankt voor de reactie!

Control-Z
24 oktober 2010, 20:51
ik vind de foto goed zoals ze is. :G
als je een lager standpunt inneemt, dan heb je geen overzicht meer op de uitgestalde koopwaar.
dan worden die bijeen gedrongen tot een rommeltje waar niets herkenbaars meer in zit.

doudeke
25 oktober 2010, 03:42
Alsof het kind weet dat het er eigenlijk te jong voor is en zich het liefst had terug
getrokken in haar eigen wereldje, niet eens zo ver weg van al dat zakendoen. Een
mooie foto :G:G