PDA

Volledige versie bekijken : the white star division

bleuspics
23 oktober 2010, 00:48
om de twee jaar wordt het dorpje waar ik woon voor één weekend bezet door the white star division en andere oorlog freaks.
bezeten zijn ze zeker anders koop je geen tank,jeep,zijspan,kanon,bommensleper,....
ik moet zeggen dat het imposant is om te zien als er zo'n peloton voorbij stormt.

jammer genoeg lag mijn been in het gips op dat ogenblik, maar ik kon het mij niet laten om toch enkele kliekjes te maken:o
ik moet jullie vast niet vertellen dat fotograferen op een been niet zo simpel is:clown:

http://lh6.ggpht.com/_SOE8z9SB4J0/TMIhWfeuThI/AAAAAAAAAr0/lUMASPc0Fo0/s720/DSC_0651_3644%20b%26w%2003.900px..jpg

groetjes
renske

armando113
23 oktober 2010, 08:21
mooi maar vind de personen net iets te veel naar links staan. zou hem rechts, boven en onder iets croppen. snij je wel iets van de ster af maar dat blijft toch wel een ster en is naar mijn mening niet het belangrijkste in de foto dat zijn de personen.
stelletje gekken oorlog vereren:mad:

PatrickW
23 oktober 2010, 13:28
Persoonlijk zou ik de crop zeker laten zoals die is.
- Het gebouw rechts geeft iets van de sfeer weer van de intocht van de Amerikanen in Europa (Normandie, Lage Landen, ...)
- De wolkjes rechts boven lijken met een beetje fantasie op luchtafweer plukjes, wat ook weer tot de sfeer bijdraagt en verwijst naar ons woelige verleden
- Het Amerikaans vlagje zou met een crop rechts wegvallen

Toffe foto ! :G

digitalidiot
23 oktober 2010, 20:58
ohahOhah, ik heb pijn en maak ondertusen een lekkere z/w macho white star retro WWII foto. z/w + zijlicht is heel goed!

bleuspics
25 oktober 2010, 12:33
ohahOhah, ik heb pijn en maak ondertusen een lekkere z/w macho white star retro WWII foto. z/w + zijlicht is heel goed!

de pijn viel best te harden, had meer last met het besef dat ik nog meer van deze platen heb aan mijn neus zien voorbij gaan door dat ik met die stelten er niet bij kon :D

Persoonlijk zou ik de crop zeker laten zoals die is.
- Het gebouw rechts geeft iets van de sfeer weer van de intocht van de Amerikanen in Europa (Normandie, Lage Landen, ...)
- De wolkjes rechts boven lijken met een beetje fantasie op luchtafweer plukjes, wat ook weer tot de sfeer bijdraagt en verwijst naar ons woelige verleden
- Het Amerikaans vlagje zou met een crop rechts wegvallen
:G

das wat ik er ook van denk maar toch bedankt armanda13 voor het geven van je mening.

groetjes renske

armando113
25 oktober 2010, 12:45
de pijn viel best te harden, had meer last met het besef dat ik nog meer van deze platen heb aan mijn neus zien voorbij gaan door dat ik met die stelten er niet bij kon :D

das wat ik er ook van denk maar toch bedankt armanda13 voor het geven van je mening.

groetjes renske
graag gedaan. ow en het is armando113;)

Dama
25 oktober 2010, 21:28
Ik mag dit een mooie plaat vinden :G

bleuspics
27 oktober 2010, 08:28
Ik mag dit een mooie plaat vinden :G

dat mag je zeker.

groetjes
renske

doudeke
27 oktober 2010, 10:31
mooi maar vind de personen net iets te veel naar links staan. zou hem rechts, boven en onder iets croppen. snij je wel iets van de ster af maar dat blijft toch wel een ster en is naar mijn mening niet het belangrijkste in de foto dat zijn de personen.
stelletje gekken oorlog vereren:mad:

Ja, het zijn natuurlijk mafketels. Toch ben ik blij dat ze toen de plas zijn overgestoken
of we spraken nu sidderend over fuhrer Merckel en probeerden onze diepste gedachten
verborgen te houden voor de heren van de Gestapo. Mooie foto, trouwens. :G:G

tjieken
29 oktober 2010, 17:35
De kerk staat ook op zijn plaats op deze foto. Zonder zijn toren, juist of hij is gebombardeerd geweest! ;)

bleuspics
1 november 2010, 19:41
De kerk staat ook op zijn plaats op deze foto. Zonder zijn toren, juist of hij is gebombardeerd geweest! ;)

dit dacht ik ook toen ik de foto maakte.

groetjes renske

putor
2 november 2010, 07:33
mooie foto. veel sfeer!

bleuspics
5 november 2010, 07:17
mooie foto. veel sfeer!

dank u

groetjes renske

kohraya
5 november 2010, 08:05
Dit plaatje verdiend meer dan een duimpje :G ;)

bleuspics
8 november 2010, 21:21
Dit plaatje verdiend meer dan een duimpje :G ;)

dank u wel.

groetjes renske

G.R.
9 november 2010, 12:22
Zeer knappe, wat zeg ik....? Superplaat is dit. Heeft alles wat het moet hebben, inhoud, beeldvulling, licht en bewerking. Absoluut niks aan veranderen. Wat mij betreft : dit is een Hof-foto. Indien je buiten BD eveneens actief bent, deze prent zeker naar buiten laten komen !:love:

Van Parys Andy
10 november 2010, 03:43
----------------

bleuspics
13 november 2010, 15:53
Zeer knappe, wat zeg ik....? Superplaat is dit. Heeft alles wat het moet hebben, inhoud, beeldvulling, licht en bewerking. Absoluut niks aan veranderen. Wat mij betreft : dit is een Hof-foto. Indien je buiten BD eveneens actief bent, deze prent zeker naar buiten laten komen !:love:

dank je wel

ben niet echt actief buiten db maar zou er wel eens verandering willen inbrengen, sugesties?

groetjes
renske

armando113
13 november 2010, 18:25
je blijft me verbazen Armando ...dit is tenminste een foto waar is over nagedacht ipv een snapshot te maken .
je kritieken raken kant noch wal op andere forumleden , maar je eigen fotos bewierrook je alsof het kweet nie wat is .
Er zijn volgens mij al veel forumleden afgehaakt gewoon door de onzinnige commentaren die ze lezen .

moest me even van het hart ..

honderd duizend bommen en granaten.
ik heb begrepen wat deze mensen doen en daar heb ik een enorm respect voor.
mijn mening over deze foto is slechts dat als je hem wat kadreert de persoon sterker in beeld komt, nog meer aanwezig.

P.S. als mensen moeite hebben met mijn mening of zelfs vinden dat het totale onzin is hoop ik dat je zelf volwassen genoeg bent en dat dus persoonlijk laat weten of in ieder geval via kritiek bij mij eigen foto's. daar heb je mail voor en/of ;) mijn foto's.

sorry dat je topic zo misbruikt wordt.

groet,

Armando

GillesH
13 november 2010, 18:35
Knap hoor...de ster, de voet erop...ik mag dit erg smaken