PDA

Volledige versie bekijken : Verering

Dama
21 oktober 2010, 00:01
Rabat - Mausoleum Mohammed V

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_2171.jpg

doudeke
22 oktober 2010, 04:24
Nog geen enkele reactie? Misschien is er een en ander mis. Maar ik hou van dit beeld, dat
precies lijkt uit te drukken wat zijn titel beweert. Verering. En met het nodige respect, op
afstand en met discretie, geschoten. :G:G

tullep
22 oktober 2010, 08:46
weer mooi van kleur, maar kben nieuwsgierig wat het zou opleveren om nog een paar trapjes hoger te gaan

PatrickW
22 oktober 2010, 11:26
weer mooi van kleur, maar kben nieuwsgierig wat het zou opleveren om nog een paar trapjes hoger te gaan

Ik eigenlijk ook :D
Zonder de titel is het moeilijk om uit te maken naar wat je eigenlijk aan het kijken bent.
Wel weer mooie kleurencombinaties.

Eyeball Kid
22 oktober 2010, 17:38

Ik vind van niet, die treden die je nu ziet geven iets extra aan de foto. Maar dat is weer een kwestie van smaak uiteraard...

Marl1
23 oktober 2010, 11:47
Ik vind van niet, die treden die je nu ziet geven iets extra aan de foto. Maar dat is weer een kwestie van smaak uiteraard...

Ik kan mij ook in dit standpunt vinden. Een paar trapjes hoger en de foto had veel "gewoner" geweest. Maar inderdaad, smaak...
Marleen

doudeke
23 oktober 2010, 12:27
Trappen zijn voor mij symbolisch voor de afstand tussen hun "verering" en onze kijk op
geloofszaken. Maar ook symbolisch voor de verschillen tussen verschillende culturen, en
voor het respect dat de fotograaf er voor weet op te brengen. Nogmaals, heel mooi. :G:G

Dama
25 oktober 2010, 23:03
Bedankt voor de reacties iedereen :G

Hilde, er stond een wacht aan de deur, en heb die op die manier buiten beeld gehouden.
Zijn onderkant zag er zo (http://forum.belgiumdigital.com/f109/gardien-335650.html) uit... :)