Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verplaatsen Topics

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verplaatsen Topics

    Wanneer een topic verplaatst wordt van dit forum naar chit-chat kan dit niet gemeld worden via een mailtje, of toch minstens een reply van de moderator ?
    Ik zie dat de meeste moderators van andere deelfora toch deze beleefdheid hebben, lijkt mij toch maar een kleine moeite en beleefd.
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

  • #2
    'k heb je topic over die batterijen gelezen, bingel. wel spijtig dat je de originele tekst verwijderd hebt. maar ik begrijp je wel hoor: dat topic zomaar ineens naat de chit-chat gooien, vond ik al een beetje raar. maar dat daar dan zelfs geen reply-tje afkon, is waarschijnlijk een foutje van de mod, of anders mist die toch wel een beetje elementaire beleefdheid.

    Comment


    • #3
      Normaliter heb ik die beleefdheid ook. Zeker bij nieuwelingen, maar bij jou ben ik het vergeten.

      Comment


      • #4
        Waarom een verplaatsing naar chit-chat, naar camera's en accessoires zou ik nog begrijpen.
        Dacht hier anderen kunnen te helpen, door hun te waarschuwen dat een batterij altijd in kortsluiting kan komen en als dit thuishoort in chit-chat, wel dan doe ik in het vervolg altijd daar mijn postings. Het word hier stilaan dezelfde kleuterklas gelijk op mijn werk, en hoeft het dus niet meer voor mij.
        Prettige Feestdagen !
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

        Comment


        • #5
          Tja vervelend kan een keer gebeuren maar om er nou zo n drama van te maken!. Wat ik kleuterklas niveau vind is dat je de topic hebt weggehaald. Zelfs moderators zijn mensen he en j@n is trouwens een toffe kerel die altijd vriendelijk en behulpzaam is.
          Fijne vredige kerstdagen !!

          Comment


          • #6
            Een drama ? In algemeen staat bijna geen enkel topic dat er thuishoort !
            2 maten en 2 gewichten hanteren vind ik NIET tof en vriendelijk !
            Een beetje uitleg, daar was ik al tevreden mee geweest
            Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

            Comment


            • #7
              Vanavond stuurde bingel mij een mailtje met het vriendelijke verzoek om uitleg.
              Zojuist heb ik hem onderstaand antwoord gestuurd.

              Hallo Bingel,

              Het is echt niet zo dat ik je niet wil antwoorden. Maar een moderator zit niet de hele dag achter de computer of op Belgium Digital. Daarbij is vandaag mijn dochter jarig dus nog minder tijd om op BD te kijken.
              Toen ik je topic verplaatste dacht ik die hoort in Chit Chat thuis. Nu ik er nog eens over nadenk ben ik van mening dat je gelijk hebt en dat Camera’s & Accessoires eigenlijk de juiste plaats is. Ik heb me dus vergist.
              Zoals ik al aangaf stuur ik eigenlijk altijd een mailtje naar de betreffende persoon. Sommige forumleden hebben geen mailadres!! en dat leg ik het uit in een reply. Ik had beter niet tussendoor op het forum moeten kijken en mijn aandacht bij mijn dochter en het bezoek moeten houden, want ik merk dat ik op deze gehaaste manier van werken steken laat vallen en daar ben jij de dupe van geworden.
              Je opmerking dat er wel meer topic staan die er niet thuis horen kan kloppen. Je moet weten dat het forum Algemeen een forum is waar nogal wat topics terecht komen die er niet thuis horen. Gemiddeld verzet ik zo’n drie topics per dag naar andere forums. Ook zijn er veel twijfelgevallen, of kunnen op verschillende manier geïnterpreteerd worden. Een regel van de moderators is dat we twijfelgevallen laten staan. Nu kan ik mij voorstellen dat bij een twijfelgeval de ene helft van de forumleden denkt weg ermee en de andere helft er geen probleem mee heeft. Neem nu een zo’n topic van Vicky: ‘onder welke toets zit in PS het symbool van (c)’ Tja, dacht ik die hoort hier toch niet thuis, maar daarna dacht ik het gaat om het copyright symbool voor gebruik in Photoshop en dat heeft wel weer met foto’s te maken.
              Soms is het overduidelijk dat een topic er niet thuis hoort zoals als onlangs die topic van Stef over zijn ziek kind. Doch toen ik deze zag staan waren er binnen een uur al behoorlijk veel reacties. Ik vond het toen, gezien het onderwerp, niet van gevoel getuigen om de topic alsnog naar Chit Chat te verwijzen.
              Je ziet bingel het niet altijd even gemakkelijk. Wel vind ik het jammer dat je zo snel, in de topic van Dama, ietwat verongelukt probeert je gelijk te halen.
              Ik stel het op prijs dat je me een mailtje stuurde.
              Hopende dat je tevreden bent met deze uitleg en dat je boosheid verdwenen is.

              Groeten,

              Jan

              Comment


              • #8
                Jan, zoals ik je juist terugmailde, no hard feelings en nogmaals proficiat aan uw dochter
                Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                Comment


                • #9
                  Eind goed,al goed.
                  Danny's Photosite

                  Comment

                  Working...
                  X