PDA

Volledige versie bekijken : De Nougatverkoper van Rabat

Dama
16 oktober 2010, 23:01
http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_2266.jpg

tullep
17 oktober 2010, 11:43
is daar wel "iemand" die wakker is? vertel me nu niet dat je kan hypnotiseren ook!
Hoe doen die dat dan om toch op één of andere manier zaken te doen?? "smijt het geld maar in een bakje?" of "zet het maar op mijn rekening en neem wat je nodig hebt"?
weer heel knap gezien.....warme kleurtjes

Vinnydizzy
17 oktober 2010, 11:57
Ik snap goed dat de focus op de slapende verkoper ligt, maar vind het ergens jammer dat z'n koopwaar er onscherp bijligt en dit voor 2/3 van de foto, terwijl het hekken (uiteraard in hetzelfde scherpte-gebied) er wel scherp op staat.

Vat dit niet op als kritiek, maar als bedenking van mijn kant ;)

Dama
25 oktober 2010, 22:39
Bedankt voor de reacties ! :)

Terechte opmerking :)

Ik snap goed dat de focus op de slapende verkoper ligt, maar vind het ergens jammer dat z'n koopwaar er onscherp bijligt en dit voor 2/3 van de foto, terwijl het hekken (uiteraard in hetzelfde scherpte-gebied) er wel scherp op staat.

Vat dit niet op als kritiek, maar als bedenking van mijn kant ;)

doudeke
26 oktober 2010, 07:03
Ik krijg altijd maar meer en meer zin om naar Marokko te gaan, om daar ongestoord en
rustig mee mijn dagen in slaap te slijten. Ik zou er zelfs zakenman kunnen worden zo te
zien. En zo te zien, zie ik dit helemaal zitten. :G:G

Dama
2 november 2010, 23:55
LOL !
Bedankt ! :)
Ik krijg altijd maar meer en meer zin om naar Marokko te gaan, om daar ongestoord en
rustig mee mijn dagen in slaap te slijten. Ik zou er zelfs zakenman kunnen worden zo te
zien. En zo te zien, zie ik dit helemaal zitten. :G:G

PatrickW
3 november 2010, 20:12
Het was misschien niet zo bedoeld, maar voor mij gaat het hekken tegen de oranje achtergrond met de hoofdprijs lopen in deze foto : echt mooi :G
En als bonus krijgen we de koopwaar en de verkoper (?) er nog bovenop.

Dama
9 november 2010, 21:43
Dit was inderdaad niet de bedoeling, maar maakt de achtergrond wel boeiend.

Bedankt :)

Het was misschien niet zo bedoeld, maar voor mij gaat het hekken tegen de oranje achtergrond met de hoofdprijs lopen in deze foto : echt mooi :G
En als bonus krijgen we de koopwaar en de verkoper (?) er nog bovenop.