PDA

Volledige versie bekijken : palm

pascaldanvers
16 oktober 2010, 23:35
we hebben geprobeerd deze mannen te belichten in dat donkere café zonder dat ze het door hadden ! eerst zomaar wat aan het flitsen geweest opdat het juist dan niet meer zou opvallen ... dan mijn vriend vanuit een andere hoek de flits hanteren en ik dan maar de shot gewaagd .
1 ding is alvast gelukt ... ze wisten het niet !

http://i558.photobucket.com/albums/ss25/pascaldanvers/palm1of1.jpg

armando113
17 oktober 2010, 00:11
lijkt een beetje een scene uit een film. als foto vind ik hem wat grof, niet lekker in beeld en net iets te snapshot. het reclame bord van palm voegt weinig toe en de muur is te scherp die niet mooi of interessant is. al met al kan deze foto me niet bekoren, hoewel het moment niet zo slecht is. sorry maar het heeft wat meer aandacht nodig om het tot een geheel te maken

pascaldanvers
17 oktober 2010, 10:53
Ik begrijp de commentaar... maar het is een snapshot.
Ik ben niet aan die mannen ( ze zaten in een serieuze discussie) gaan vragen om te poseren.

groeten
pascal

ben.vanloock
17 oktober 2010, 11:13
iets minder crop ... met meer Palm zou beter zijn. :D

armando113
18 oktober 2010, 23:57
Ik begrijp de commentaar... maar het is een snapshot.
Ik ben niet aan die mannen ( ze zaten in een serieuze discussie) gaan vragen om te poseren.

groeten
pascal

dan zou je "het moment" uit de foto halen. desalniettemin is ie naar mijn mening iets te plat en technisch niet zo goed. dwz dat je niet kunt fotograferen maar dat de kwaliteit het moment ondermijnd.

pascaldanvers
19 oktober 2010, 15:58
citaat : "dwz dat je niet kunt fotograferen"
krasse woorden... , gelukkig is mijn vel net iets dikker...

groeten
pascal

armando113
19 oktober 2010, 21:59
citaat : "dwz dat je niet kunt fotograferen"

groeten
pascal
nee hoor:D dit gaat slechts over één foto en niet over jouw persoonlijke (fotografische) kwaliteiten. daarnaast is het slechts mijn mening.

PatrickW
19 oktober 2010, 22:05
De foto is misschien niet perfect, maar er zitten toch leuke elementen in.
De schaduw op de muur bijvoorbeeld onderstreept perfect het licht dreigende geargumenteer van de persoon links :G

doudeke
20 oktober 2010, 05:43
Mij maakt het nieuwsgierig naar waar die gabbers het over hebben. Misschien zijn het wel
zo'n stel dat al jaren iedere dag samen een pintje drinkt en altijd over hetzelfde struikelen.
Misschien kennen ze elkaar pas en is de Wever er te veel aan? Het kan van alles zijn en
dat van alles maakt het voor mij boeiend. :G:G