PDA

Volledige versie bekijken : Dochtertje van ...

Cheeta
12 oktober 2010, 19:01
http://oi55.tinypic.com/2i6c7xz.jpg

greetz
Cheeta

Cheeta
14 oktober 2010, 10:10
Dit kleine meisje had een sterke affiniteit op fotografen.
Gezien het aantal reacties, vermoed ik dat het mij niet gelukt is deze affiniteit over te brengen in de foto :rolleyes:

Op naar de volgende dan maar ...

greetz
Cheeta

doudeke
15 oktober 2010, 02:53
Ze kijkt alsof ze zich ook al een tikkeltje bedroefd afvraagt waarom niet meer meneren en
madammen dit geen prima foto vinden. Geen zorgen kleine meid, je staat er voortreffelijk
op, ook al lijkt je ietwat verdrietig en daardoor iets te oud voor je prille begin :G:G

Vinnydizzy
15 oktober 2010, 07:06
Zo jong en zo vol zorgen al. Je ziet zo'n kind liefst lachen en spelen en plezier maken. Niet tegen een stuk hout geleund staan en triestig/bezorgd te staren.

Voor mij persoonlijk had ze nog ietske meer aan de zijkant van de foto mogen leunen.

Maar bovenal een speciaal foto.

ps: Al is je foto gepost op 12/10, ik zie hem nu pas hier staan. Dus het is niet omdat we niet willen reageren, gewoon te snel naar beneden de lijst gedrukt door de grote hoeveelheid nieuwe postings, denk ik dan?

Cheeta
15 oktober 2010, 08:55
Al is je foto gepost op 12/10, ik zie hem nu pas hier staan. Dus het is niet omdat we niet willen reageren, gewoon te snel naar beneden de lijst gedrukt door de grote hoeveelheid nieuwe postings, denk ik dan?

Dat denk ik ook.
Komt ervan als men slechts 1 foto mag posten in SC ...

Bedankt voor het kijken :G

greetz
Cheeta

doudeke
15 oktober 2010, 10:10
ps: Al is je foto gepost op 12/10, ik zie hem nu pas hier staan. Dus het is niet omdat we niet willen reageren, gewoon te snel naar beneden de lijst gedrukt door de grote hoeveelheid nieuwe postings, denk ik dan?

Op foto's reageren betekent ook af en toe naar beneden scrollen om te zien of er niets
moois vergeten is, denk ik dan maar. Maar je hebt gelijk, het is heel moeilijk om dat
allemaal bij te benen.
Vooral bij mensen en straatfotografie zie ik prachtige werkjes met amper twee of drie
reacties de dieperik in verdwijnen. Ik zou bij God niet weten hoe dit te voorkomen...

Vinnydizzy
15 oktober 2010, 15:50
Op foto's reageren betekent ook af en toe naar beneden scrollen om te zien of er niets
moois vergeten is, denk ik dan maar. Maar je hebt gelijk, het is heel moeilijk om dat
allemaal bij te benen.
Vooral bij mensen en straatfotografie zie ik prachtige werkjes met amper twee of drie
reacties de dieperik in verdwijnen. Ik zou bij God niet weten hoe dit te voorkomen...

Ik refresh het blad "nieuwe berichten" regelmatig, maar er zijn echt wel veel, heel veel postings.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik me vooral op bepaalde onderdelen van het forum concentreer. Alles bijhouden zou effekes teveel tijd in beslag nemen

Zappa
15 oktober 2010, 17:40
Heel mooi portret.
Heel even toch een kleine waarschuwing, kinderen alleen op een foto, alleen met toestemming van de ouders. Met deze foto is niets aan de hand hoor, maar ik sta zelf in een basisschool, en dat is wat wij steeds als maatstaf hanteren.

Cheeta
16 oktober 2010, 10:00
Heel even toch een kleine waarschuwing, kinderen alleen op een foto, alleen met toestemming van de ouders. Met deze foto is niets aan de hand hoor, maar ik sta zelf in een basisschool, en dat is wat wij steeds als maatstaf hanteren.

Ik begrijp je reactie en is volkomen terecht.
Ik kan je geruststellen : de papa was erbij en vond het prima.

Bovendien ben ik zelf zeer voorzichtig bij het nemen van portretfoto's als deze (ook van volwassenen).
Ik zal steeds eerst vragen of ze het ok vinden.
Ook bij deze foto, http://forum.belgiumdigital.com/f109/ijdel-333626.html, vroeg ik eerst toestemming.
Er was een andere (weliswaar zeer fotogenieke)vrouw in de buurt die duidelijk maakte dat ze het niet wilde.
Dan heb ik daar ook respect voor.

greetz
Cheeta