Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

actueel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • actueel

    ...Hoe spuuglelijk ook, verkommerde en verloederde industriële sites kunnen soms, vanuit de juiste lenshoek, een onverwachte poëzie uitademen. Een poëzie van vergane glorie, teloorgang en ontbinding. Zelfs Buda Marly.
    Even deze link (http://www.hfinster.de/StahlArt2/archive-Marly-en.html) aanklikken en het daarna volmondig met me eens zijn....


    postje van mijn broer gekregen, maar ik vond hem hier wel terzake

    Lijn
    lijn
    canon eos 350d

  • #2
    Inderdaad Lijntje

    En ik kan er mijn gebuur enorm plezier mee doen
    ( persoon is afkomstig van Anderlues en woont al ruim 50jaar hier )

    Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #3
      prachtige locatie om met een model naar toe te gaan
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Originally posted by lieven lens
        prachtige locatie om met een model naar toe te gaan
        Yep, en daar net zoals de honderdduizend anderen een halfnaakt frêle model tegen een vuile ruwe achtergrond.

        Pas een tentoonstelling van een amateurclub gezien, en guess what, bijna allemaal van die foto's. Tof voor eens te doen, maar wel cliché imho.
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment


        • #5
          Hallo Skitch
          Knap wat jij ervan maakt. Gelukkig hebben wij er geen last van, maar mijn broer woont in de buurt, hopelijk waaide de wind de andere richting uit!
          Lijn
          lijn
          canon eos 350d

          Comment


          • #6
            Originally posted by tom314
            Originally posted by lieven lens
            prachtige locatie om met een model naar toe te gaan
            Yep, en daar net zoals de honderdduizend anderen een halfnaakt frêle model tegen een vuile ruwe achtergrond.

            Pas een tentoonstelling van een amateurclub gezien, en guess what, bijna allemaal van die foto's. Tof voor eens te doen, maar wel cliché imho.
            inderdaad Tom... maar noem mij eens iets wat nog NIET gedaan is... met die miljoenen "fotografen" op deze wereldbol is ondertussen alles al serieus cliché geworden....

            ik moet de eerste fotograaf van de laatste 10 jaar nog zien die nog nooit voorgegaan is... en nu zeker met de digitale revolutie...we zijn gedoemd om te kopiëren...
            some toys 4 big boys
            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

            Comment

            Working...
            X