PDA

Volledige versie bekijken : Lost

Henk47
9 oktober 2010, 00:31
Gewoon eens iets anders. Lost I, er komt nog meer. Eigenlijk Lost II, maar nummertje I hebben jullie nog niet ontdekt...
http://www.pbase.com/henk1/image/129242814/original.jpg

Monica
9 oktober 2010, 00:58
HEftig! Ik schrok me eigenlijk de kolere (mag ik dat zeggen?)
LOST is wel een pakkende titel....deze dame, dit model lijkt werkelijk LOST te zijn.
Over de bewerking...hmmm..het haar vind ik niet mooi....die uitgebrande gele plukken. Aan de andere kant versterkt het wel het beeld.
You puzzle me with this one Henk;) Intrigerend is het zeker:G

Ik snap alleen de setting niet helemaal...een klapbord, gordijnen. Leg eens uit waar, hoe enzo;)

Monica
9 oktober 2010, 12:40
Hoeveel heb je verscherpt? De foto is namelijk van hele slechte kwaliteit.

Henk47
10 oktober 2010, 11:41
Hoeveel heb je verscherpt? De foto is namelijk van hele slechte kwaliteit.

Ja inderdaad. En een ruis van jewelste. En vignettering om u tegen te zeggen. Een crop uit een opname met 2500 iso. Ik ben nog niet tevreden met het resultaat, maar het gaat voor mij al de goede richting in.
Ik had meer reactie verwacht op dat whiteboard dat daar staat te blikkeren. JIj zag het wel. Voor mij gaat het om de expressie op het gezicht, de rest is bijzaak en moet daar aan bijdragen. Tis ook nieuw voor mij hoor. Twas bij een workshopachtige bijeenkomst in het theater. Toen ik de opnamen maakte had ik wel dit eindresultaat al voor ogen (dat komt bij mij niet veel voor ;) ) dus voor mij is ie dan wel gelukt. De BD'ers kunnen dit kennelijk niet zo smaken.
Dank je voor je reactie. Altijd fijn.
Henk

doudeke
10 oktober 2010, 13:33
In mijn ogen ziet ze er behoorlijk teut uit (dronken). Gedrogeerd. Of beiden. Het doet me
denken aan Janis Joplin in een van haar mindere dagen. Eens wat meer body en looks dan
de vele paradepaardjes die hier zo graag voorbij huppelen op BD. :G

Henk47
10 oktober 2010, 16:50
In mijn ogen ziet ze er behoorlijk teut uit (dronken). Gedrogeerd. Of beiden. Het doet me
denken aan Janis Joplin in een van haar mindere dagen. Eens wat meer body en looks dan
de vele paradepaardjes die hier zo graag voorbij huppelen op BD. :G

Maar die zou ik hier ook niet willen missen hoor! Daan kan ik best van genieten.
Bedankt, Henk

doudeke
11 oktober 2010, 03:17
Maar die zou ik hier ook niet willen missen hoor! Daan kan ik best van genieten.

Eens wat anders, he Henk. Ik noem ze niet voor niets zeer respectvol: paradepaardjes. ;)