Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotopic, Pbase, Pixagogo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotopic, Pbase, Pixagogo

    Ik wil mijn foto's online zetten, maar zit verveeld met de keuze tussen verschillende firma's.
    Momenteel geef ik een voorkeur aan fotopic, maar meer ervaren gebruikers hebben misschien een andere mening?
    Dank bij voorbaat voor elke reactie,
    Eric

  • #2
    Welkom, Erik!

    Enkele dagen geleden heb ik deze vraag hier ook reeds gesteld.

    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=34710

    Misschien zijn er ondertussen nog aanvullingen.

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Voor mij gaat er niets boven Pbase snel en overzichtelijke indeling en vooral betrouwbaar voor slechts 25 $ per jaar !!!!!!!!!!!
      BD0235BE

      http://www.pbase.com/macchap

      We do what we can with what we have and where we are

      Comment


      • #4
        PBase is zeker héél snel. Minpunt vind ik dan wel dat je voor 25$ slechts 100MB krijgt.
        De fotopic.net interface en algemene voorstelling vind ik eigenlijk de beste, maar de snelheid ligt zeker lager dan PBase. Aan de andere kant krijg je tot 500MB gratis.
        Mijn grote probleem met pixagogo is dat je, volgens mij, geen ondertitels kan zetten bij je foto's op de overzichtpagina van je album. Of misschien kan dat wel? Plus heb ik bij het gebruik van mijn proefabonnement kleine problemen gehad (plots terug uitgelogd zijn, upload problemen) die mij geen indruk van degelijkheid geven.
        Alvast bedankt voor jullie reacties!

        Comment


        • #5
          ik gebruik www.smugmug.com

          Comment


          • #6
            Ook voor mij gaat er niets boven Pbase. Je kan immers de site bijna volledig echt helemaal naar je zin aanpassen. Wat bij de anderen enkel kan binnen bepaalde stramienen die ze zelf opleggen.

            Ook kwa uploaden en dergelijke is pbase mijn inziens de beste.

            Comment

            Working...
            X