Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doka

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doka

    Ik ben Cynthia, student aan de hogeschool Sint Lukas te Brussel. Ik zit momenteel in mijn eerste academie jaar fotografie.
    Het eerste jaar is volledig analoog en er wordt ook verwacht dat we al het materiaal zelf aankopen.
    Maar door de scheiding van mijn ouders hebben we vaak te maken met financiele onzekerheid.
    Mocht u mij een handje kunnen helpen met materiaal zou dat als een geschenk uit de hemel zijn.
    Met Vriendelijke Groeten
    Van Tielen Cynthia

  • #2
    Re: Doka



    kijk ook eens naar mijn opmerking op APUG

    soms vind je gratis dingen maar dan vaak zonder vergroterlens, stukke (speciale) lamp... wat wil je er daarna mee doen? moet het "goed" materiaal zijn? moet het thuis of op kot staan???
    diest heeft een winkel met fotopapier en producten (foto meurs)
    heb je ook materiaal nodig voor film ontwikkeling? ik denk dat dat wel op school kan he.
    en voor een doka lamp kan je vaak een fiets led licht gebruiken of (zoals hier) een stuk LEE filter. werkt pico bello...

    Wat ken je voor de rest al van analoge fotografie?
    Succes,

    Tom


    Op Aanbod.be staan ruim 350.000 tweedehands zoekertjes te koop. U kunt zelf zoekertjes plaatsen, dit is gratis en eenvoudig!


    Op Aanbod.be staan ruim 350.000 tweedehands zoekertjes te koop. U kunt zelf zoekertjes plaatsen, dit is gratis en eenvoudig!
    Last edited by TomStr; 9 oktober 2010, 09:20.
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Doka

      Oorspronkelijk geplaatst door CynthiaVT Bekijk bericht
      Het eerste jaar is volledig analoog en er wordt ook verwacht dat we al het materiaal zelf aankopen.
      wat voor materiaal?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.