Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pendulum @ AB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pendulum @ AB

    Een VRESELIJK concert qua licht, van frontlight was geen sprake... Maar de muziek en sfeer maakten dat voor mij persoonlijk ruimschoots goed. Deze vond ik best de moeite waard, ondanks de post processing die afwijkt van de beelden die normaal van mijn hand komen:

  • #2
    Re: Pendulum @ AB

    Vind die best geslaagd hoor.
    't Is eens iets anders.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Pendulum @ AB

      ik vind em wel leuk, precies een tekening...
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Pendulum @ AB

        Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
        ik vind em wel leuk, precies een tekening...
        Jep, werkt hier heel goed.
        www.janvandenbulck.com

        Comment


        • #5
          Re: Pendulum @ AB

          Nice!!! Inderdaad een aparte bewerking, maar een goeie! Persoonlijk zou ik er nog wat meer contrast durven insteken, maar wat een power in het beeld!
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Pendulum @ AB

            'k heb toch al verschillende schoon foto's gezien op 't web van Pendulum... en hier weer: aan de fotografen zal het ni gelegen hebben in elk geval. Allemaal goe gewerkt!
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #7
              Re: Pendulum @ AB

              Als er een iemand was aan wie het niet lag, was het wel de lichtman... Damn

              Comment

              Working...
              X