PDA

Volledige versie bekijken : turnen in Brussel

Van Parys Andy
7 oktober 2010, 19:31
ik was aan het wandelen in brussel toen een groep schooljongeren kwamen aanlopen

...http://farm5.static.flickr.com/4106/5059939909_175153b3f0_o.jpg

doudeke
8 oktober 2010, 03:22
Ik vind hem wel leuk. :G Maar misschien zou je beter nog even gewacht hebben. Op het
laatste van zo'n groepje lopers, komt er dan altijd op een drafje een ongelukkig dikkertje
voorbij gehobbeld en in zijn kielzog een bleek, beetje ziekerig kind met een brilletje dat
zich door heen zijn eigen misère schokschoudert.

basti
8 oktober 2010, 05:45
Ik vind hem wel leuk. :G Maar misschien zou je beter nog even gewacht hebben. Op het
laatste van zo'n groepje lopers, komt er dan altijd op een drafje een ongelukkig dikkertje
voorbij gehobbeld en in zijn kielzog een bleek, beetje ziekerig kind met een brilletje dat
zich door heen zijn eigen misère schokschoudert.

Haha, wat kan ik soms toch genieten van jouw comments ;)

Over de foto: ja en neen, ik vind hem ergens wel iets hebben, anderzijds had ik toch graag wat contrast gezien, en misschien ook wel het hele gezicht van de achterste jongen. Het is wel een typisch 'Brussels' beeld, oa door de winkel op de achtergrond, zoals je er honderden vindt in onze hoofdstad.

bleuspics
8 oktober 2010, 21:41
man man man, jij hebt echt wel veel over voor een topic, ik zou het niet zien zitten om er achter te lopen met de vraag of de foto mag publiceren ;)

het leven zoals het is brusselse schollieren :G

groetjes renske