Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zin in donuts ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zin in donuts ?

    Hier zie je het donut-effect in de achtergrond van mijn Reflex lens heel goed. Mooi of niet mooi ?

    Last edited by alex606; 6 oktober 2010, 12:03.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

  • #2
    Re: Zin in donuts ?

    Alex, je zegt na wat iemand anders heeft gepost in beoordelingen...???? (gepost door Polombian)
    Dit snap ik niet goed hoor.
    Last edited by tjieken; 5 oktober 2010, 18:25.

    Comment


    • #3
      Re: Zin in donuts ?

      Ik wil gewoon weten van mensen hier op het forum of zij die donutvorm in de achtergrond mooi vinden, omdat er nogal verschillende meningen over zijn.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Zin in donuts ?

        Ik mis scherpte hier
        https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

        Comment


        • #5
          Re: Zin in donuts ?

          Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
          Ik wil gewoon weten van mensen hier op het forum of zij die donutvorm in de achtergrond mooi vinden, omdat er nogal verschillende meningen over zijn.
          Alex, had je de foto van dezelfde reiger hier in SC geplaatst, had je zeker heel goede commentaren gekregen!!!! Zoals trouwens ik je heb gegeven daar!
          Helaas is deze foto "verprutst" ! Sorry, dit is mijn mening hoor.

          Comment


          • #6
            Re: Zin in donuts ?

            Tjieken : Dat is nu wat ik bedoel met die donuts. Dat is geen uitvinding van Palombian maar een feit met dit type lens. Deze foto is van dezelfde kwaliteit als die in beoordeling, alleen de achtergrond verschilt, waardoor je onbewust de foto minder gaat waarderen.
            Ik vind dat niet erg hoor, maar dat is net wat ik verwacht had.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • #7
              Re: Zin in donuts ?

              Ik merkte gewoon de feature van dit type lens op, je ziet er niet veel fotos van, zie het niet als kritiek

              Vind de jouwe trouwens prima kwaliteit en er komen goede fotos uit

              Comment

              Working...
              X