Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn homepage .......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn homepage .......

    .....is eindelijk in de steigers gezet! Opmerkingen van harte welkom!!

    http://members.home.nl/jvdbroek/myweb/index.htm

    HV, zei ooit eens tegen me "maak een homepage, tis fijn een dergelijk kindje te hebben"! Wel ruim anderhalf jaar later heb ik dan eindelijk gehoor gegeven!

    Jan

    PS: "links" is nog niet wat het is, maar beter iets dan niets! (gekopieerd van de BD-site)
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

  • #2
    De links links werken niet en ik zie ook de knoppen niet

    1,5 jaar aan bezig geweest, dat is een dubbele dracht hé Jan

    Comment


    • #3
      Mooi Jan, lekker eenvoudig en sober, mooi grijs (mijn favoriete kleur na zwart )
      De homepage loopt wel een beetje lang door (leeg stuk onderaan). Heb je daar een reden voor? Of gaat dat vanzelf? (Ik heb niet zo'n grote monitor dus vandaar misschien.)

      Ik heb een berichtje achtergelaten in de guestbook, maar ik weet niet of dat wel werkt?

      Ik zou de externe links ook zo instellen dat ze worden geopend in een nieuw venster (target="_blank") anders verlaten bezoekers je site.
      Meer foto's op Mukblog

      Comment


      • #4
        lovely
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #5
          Eindelijk!! Wat de fotos betreft heb ik absoluut niet te klagen ... erg fijn die eens samen te zien en opmerkelijke, spontane fotos zien ... hmmm daar lik ik altijd duimen en vingers voor af.
          Het enige dat me stoorde waren de (in mijn bescheiden mening) lelijke knopjes op de homepagina
          http://www.razziphoto.com/

          Comment


          • #6
            Ik sluit me aan bij Razzi betreft de knopjes.
            De lip-oog blok staat bij mij ook te ver naar rechts uitgelijnd, daardoor heeft de openingspagina een iets 'slordige' opbouw. Maar ja, dit is persoonlijk, ik houd van lekker strak en rechtlijnig (beroepsmisvorming). Moet toch eens eindelijk aan mijn webstekje beginnen, dan heb ik pas recht van spreken
            Persoonlijk zijn de Z/W mijn favorieten. Mooie foto's.
            Lijn
            lijn
            canon eos 350d

            Comment


            • #7
              Om te beginnen alle mensen die via mail danwel via BD gereageerd hebben: HARTELIJKE DANK!!!!!

              Tja was een hele klus, en dat om een paar fotootjes te laten zien. Ben dan ook geen 'wizard' . Maar jullie opmerkingen heb ik grotendeels ter harte genomen, een los van layout e.d., omdat ik dat in eerste instantie van secundair belang acht (maar zal ook zeker nog mijn aaandacht hebben).

              @Teddy, tja ze hebben het wel eens over verdwaalde eitjes! Ik hoop dat je inmiddels of later meer hebt of kunt aanschouwen.

              @Jacki, wat een heerlijjke spellingcontrole ben je! Heel veel dank en houd je vooral niet in. Wat betreft externe links zal ik later ook nog eens naar kijken. Niets in guestbook, maar dat lag niet aan jou!


              @Triker, I love you!

              @Razzi, knopjes wel aan te passen, misschien dat ik het doe; was al blij dat ik de knopjes aan het "praten" kreeg. En wat betreft je vingers hoe smaken ze?

              @Katelijn, lip/oog staat inderdaad helemaal rechts; wat zou jouw suggestie zijn? Zo te lezen ben je beroepshalve nauw betrokken. Ben erg benieuwd naar je suggestie. En wat mij betreft heb jij altijd reccht van spreken!

              Voor de duidelijkheid, heb eea gemaakt in oude versie van frontpage (98), het gastenboek heb ik van mijn provider en in frontpage aangepast.

              Nogmaaals dank!

              Jan

              BTW: dit project heeft mijn vrouw bijna doen besluiten mij te wurgen (nu ja bij wijze van spreken dan hè), want zat wel heel veel en compleet onbenaderbaar achter de pc.
              You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Ok, ik denk meestal in lijnen en vlakken, de lip/oog blok zou ik rechts mee laten uitlijnen met de fotoblok eronder. Ik vermoed dat je regelmatig deze foto gaat wijzigen, dus probeer dit steeds in één lijn te houden, zo vermijd je een trapvorm aan de rechterkant.
                Links is het mooi uitgelijnd met de kolom 'knopjes'. Misschien stoort de blauwgroene kleur hiervan het meest, want de vorm (lang rechthoekig) vind ik mooi. Iets donkerder grijs zou meer in de kleuropbouw liggen.
                Aan de onderkant een horizontale 'afsluiting ' aanbrengen of proberen niet verder dan de onderkant van de laatste knop uit te komen met je tekst.
                Groetjes

                Lijn(what's in a name !)
                lijn
                canon eos 350d

                Comment


                • #9
                  Ik heb nog een kleine opmerking over het gebruikte lettertype.
                  De door jou gebruikte font "Avantgarde Bk BT" (+ varianten) heb ik niet op mijn PC (is geen standaard Windows font) en ik krijg dus alle teksten in het (ouderwetse) Times New Roman ... Evt alternatieven als Verdana of Tahoma voorzien om toch een moderne look te behouden ?
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #10
                    Hallo Lijn,

                    Dank zij jouw opmerkingen, heb ik me nog eens verder verdiept in frontpage en aldus wat meer functionaliteit ontdekt! Zo ben ik er in geslaagd meer met kleur te doen, of beter minder en weet ik nu hoe ik de tekst kan uitlijnen (vond ik zelf ook een minpunt). De eerst aanpassing in de openingspagina heb ik dan ook al uitgevoerd.

                    @Filipo, heb je opmerking ter harte genomen en heb gekozen voor Tahoma (had tot nu) hier nog nooit van gehoord.

                    Achter de schermen leert Vic mij nog het nodige bij op het gebied van "knopjes"!

                    Allen dank!

                    Jan
                    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jamonadap
                      @Filipo, heb je opmerking ter harte genomen en heb gekozen voor Tahoma (had tot nu) hier nog nooit van gehoord.
                      Ziet er zo veel beter/moderner uit !
                      Arial, Verdana en Tahoma zijn tegenwoordig veel gebruikte standaardfonts voor websites. Als je je nog wat meer zult verdiepen in websites (nu je de smaak te pakken hebt zal dat zeker het geval zijn) zul je die fonts nog wel meer tegenkomen ...
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #12
                        goed, beter, best !

                        Lijn
                        lijn
                        canon eos 350d

                        Comment


                        • #13
                          Ik weet niet of dat voor je aanpassing ook al zo was, maar de letters van je banner zijn niet zo scherp, kartelig zelfs.
                          Misschien is dat de bedoeling, maar het viel me op. En ik vind het niet zo mooi
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • #14
                            Filipo en Katelijn, dank voor jullie raadgevingen! Ik hoop dat ik jullie niet teleurgesteld heb.

                            Jacki, heel opmerkzaam en zoals ook al in de mailwisseling die we hebben gehad: eea is bijgesteld. Resizen binnen frontpage is niet bepaald ideaal!

                            Ruve, bedankt voor alles wat je me hebt toegestuurd. Ben vandaag druk in de weer geweest met eea uit te proberen, echter al mijn pogingen leiden tot ernstige foutmeldingen. Laat het hier maar bij. Dat eea soms wat traag binnenkomt is een bekend fenomeen, zal mede afhangen van de server (@home) waar deze site staat.

                            Tja, het heeft geduurd, maar tot op heden ben ik behoorlijk tevreden, niet in de laatste plaats door de bereidwilligheid van jullie om mij te ondersteunen. Nogmaals: HEEL VEEL DANK!!!!!!

                            Jan
                            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                            Comment

                            Working...
                            X