Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reginald Arvizu (KoЯn)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reginald Arvizu (KoЯn)

    En zoals Jonez reeds aangaf.....dit wat gewoonweg een superconcert.


    Last edited by jaak56; 4 oktober 2010, 11:26.
    facebook

  • #2
    Re: Reginald Arvizu (KoЯn)

    Zeer knappe plaat....
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Reginald Arvizu (KoЯn)

      heel knap beeld Jaak maar ik zou het flitsje bovenaan toch wegdoen (maar da's miereneuken he)
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Reginald Arvizu (KoЯn)

        ik vind dat flitsje net goed!
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: Reginald Arvizu (KoЯn)

          Wat een geweldige foto !!

          Grote complimenten voor uw concertfoto's.
          Heb de afgelopen dagen met zeer grote regelmaat met mijn mond wagenwijd open gezeten bij het bekijken van uw foto's uit het verleden.

          Uw foto's zijn een ware inspiratie voor mij om me meer met concertfotografie te gaan bezigen.
          Ik maak nu regelmatig foto's bij bevriende artiesten (Golden Earring, Frank Carillo), maar door het zien van dit soort foto's kom ik direct weer met beide benen op de grond en besef ik me dat ik nog veel moet leren....

          Vraagje: zit er in dit soort foto's nu heel veel nabewerking ?
          Ik zou zeer graag eens een foto uit de camera zien tov het eindresultaat.
          .: Canon 40D :.
          .: Canon 50mm 1.8 :: Canon 17-85mm 4-5.6 :: Sigma 70-200mm 2.8 :.
          EN NOG VEEL TE LEREN !!!

          Comment


          • #6
            Re: Reginald Arvizu (KoЯn)

            Oorspronkelijk geplaatst door SandervdBerg Bekijk bericht
            Wat een geweldige foto !!

            Grote complimenten voor uw concertfoto's.

            Vraagje: zit er in dit soort foto's nu heel veel nabewerking ?
            Ik zou zeer graag eens een foto uit de camera zien tov het eindresultaat.
            Hartelijk dank voor je complimentje.........
            Wat je vraagje mbt nabewerking betreft.
            Ik maak al mijn foto's in RAW en doe dan , zoals bij bovenstaande foto, de volgende basisbewerkingen afhankelijk van de noodwendigheden:
            - levels
            - contrast
            - kleursaturatie
            - verscherping
            Dus erg ingrijpende veranderingen doe ik meestal niet.

            Af en toe doe ik wel eens meer ingrijpende bewerkingen via photoshop....een voorbeeldje voor en na zal ik eens in fotobeoordeling plaatsen.
            Sommmige fotografen (ook aanwezig op dit forum) kunnen via een reeks (photoshop)bewerkingen aan hun foto's een eigen stijl toekennen......
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: Reginald Arvizu (KoЯn)

              Jaak,

              Dank voor je toelichting.

              In één van je eerdere posts heb ik gelezen dat je oa met een Canon 50D werkt.
              Kun je me wat meer vertellen over je "standaard" setup van waaruit je een concert begint..

              Ik begrijp dat ieder concert anders is en er steeds andere voorzieningen zijn
              maar doel oa op AV, TV of Manual ?? Spotmeting, evaluative of centre weighted ?? Isowaarde ?

              De afgelopen dagen heb ik weer veel gelezen over Concertfotografie om te verbeteren maar zie momenteel door de bomen het bos niet meer..
              Mijn concertfoto's verliezen nu veel te veel kleur en scherpte. Zie http://pictures.vip-room.nl en weet dat ik veel meer uit mijn camera moet kunnen halen.
              Last edited by SandervdBerg; 6 oktober 2010, 22:31.
              .: Canon 40D :.
              .: Canon 50mm 1.8 :: Canon 17-85mm 4-5.6 :: Sigma 70-200mm 2.8 :.
              EN NOG VEEL TE LEREN !!!

              Comment


              • #8
                Re: Reginald Arvizu (KoЯn)

                Oorspronkelijk geplaatst door SandervdBerg Bekijk bericht
                Jaak,

                Dank voor je toelichting.

                In één van je eerdere posts heb ik gelezen dat je oa met een Canon 50D werkt.
                Kun je me wat meer vertellen over je "standaard" setup van waaruit je een concert begint..

                Ik begrijp dat ieder concert anders is en er steeds andere voorzieningen zijn maar doel oa op AV, TV of Manual ?? Spotmeting, evaluative of centre weighted ?? Isowaarde ?
                Ook hier varieer ik regelmatig.
                Vaak werk ik met 2 toestellen (50d en 5dmkII sinds enkele maanden) zodat ik altijd van breedhoek kan overschakelen op tele.

                Ik werk de laatste tijd meestal op TV en iso op A......ik denk dat ik een van de weinigen ben die zo werkt.
                Afhankelijk van de actie speel ik dan enkel met sluitertijd zodat ik op de laagst mogelijke isowaarde kan werken. Bij dit concert bereikte ik meermaals iso 100.
                Het is wel zo een beetje de kunst aan te voelen welke sluitertijd minimaal nodig is voor een bepaalde actie.
                Ik doe altijd spotmeting.......behalve bij overzichtjes.

                Hopelijk heb je hier iets aan.
                facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Reginald Arvizu (KoЯn)

                  Jaak, damn man, echt, damn... dit is een van de beste beelden dat ik in eeuwen gezien heb... DAMN!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reginald Arvizu (KoЯn)

                    Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                    Ook hier varieer ik regelmatig.
                    Vaak werk ik met 2 toestellen (50d en 5dmkII sinds enkele maanden) zodat ik altijd van breedhoek kan overschakelen op tele.

                    Ik werk de laatste tijd meestal op TV en iso op A......ik denk dat ik een van de weinigen ben die zo werkt.
                    Afhankelijk van de actie speel ik dan enkel met sluitertijd zodat ik op de laagst mogelijke isowaarde kan werken. Bij dit concert bereikte ik meermaals iso 100.
                    Het is wel zo een beetje de kunst aan te voelen welke sluitertijd minimaal nodig is voor een bepaalde actie.
                    Ik doe altijd spotmeting.......behalve bij overzichtjes.

                    Hopelijk heb je hier iets aan.

                    Thx !!
                    Hier ga ik zeker mee aan de slag en hopelijk kan ik dan ook eens een foto produceren die ik hier zou durven neerzetten...
                    .: Canon 40D :.
                    .: Canon 50mm 1.8 :: Canon 17-85mm 4-5.6 :: Sigma 70-200mm 2.8 :.
                    EN NOG VEEL TE LEREN !!!

                    Comment

                    Working...
                    X