PDA

Volledige versie bekijken : Mexicaanse Feria - Lerma, Mexico

basti
4 oktober 2010, 00:53
Een 'kermis' (=feria) in Mexico lijkt verdacht veel op een Belgische, wat attracties en dergelijke betreft. Het verschil is echter dat het eveneens een groot volkfeest is, waar verschillende traditionele dans - en muziekgroepen een optreden geven. Als 'guero' (=blonde jongen) mocht ik voorbij de afzettingen om van dichterbij foto's te trekken. Deze man vroeg ik om een foto, met het volgende resultaat:

http://www.klaasgoethals.be/Mijn%20Mexico/images/september_anatiff_4.jpg

Kodak Xti 400, BW, negatief ingescand

Enjoy!

Klaas

machi
4 oktober 2010, 09:26
Hola güerito,

Mooie foto, vooral owv de sterke uitdrukking op het gezicht.
Misschien moet je eens denken aan het forumonderdeel 'fotoverhalen'. Je presenteert nogal wat foto's die (volgens mij) sterker zijn in reeks.

doudeke
4 oktober 2010, 10:58
Hola güerito,

Mooie foto, vooral owv de sterke uitdrukking op het gezicht.
Misschien moet je eens denken aan het forumonderdeel 'fotoverhalen'. Je presenteert nogal wat foto's die (volgens mij) sterker zijn in reeks.

Ik zit al een paar dagen aan hetzelfde te denken. Zou een mooi verhaal opleveren. Dit
gezegd zijnde, heel goed de expressie van de acteur vastgelegd. :G:G

basti
4 oktober 2010, 16:49
Dankje voor de reacties, was daar gisterenavond ook over aan het denken. Zal mij daar misschien eens aanzetten, maar heb nog een ander rolletje van diezelfde kermis dat ik nog moet ontwikkelen. Weet wel niet goed hoe het zit met de regels, mag ik bijvoorbeeld deze foto twee keer posten als ik hem ook in een fotoverhaal wil gebruiken?

bouk
4 oktober 2010, 17:05
Weet wel niet goed hoe het zit met de regels, mag ik bijvoorbeeld deze foto twee keer posten als ik hem ook in een fotoverhaal wil gebruiken?

3.8. Geen dubbelposts

Plaats éénzelfde foto geen tweemaal in verschillende topics/forums van de fotohoek.

Wat wel kan is een totaal andere (ingrijpende) bewerking (bv. HDR), lichte aanpassingen of een andere crop in hetzelfde topic posten.
grt,bouk.

basti
4 oktober 2010, 18:10
3.8. Geen dubbelposts

Plaats éénzelfde foto geen tweemaal in verschillende topics/forums van de fotohoek.

Wat wel kan is een totaal andere (ingrijpende) bewerking (bv. HDR), lichte aanpassingen of een andere crop in hetzelfde topic posten.
grt,bouk.

Idd, dat van de dubbelposts wist ik uiteraard, maar ik vroeg me af ofdat er voor bijvoorbeeld fotoverhalen geen uitzondering op de regel bestond, omdat dat forumonderdeel toch altijd al een beetje 'een buitenbeentje' is geweest ;). Mag ik eventueel deze foto bewerken/aanpassen en vervolgens opnieuw gebruiken in een fotoverhaal, of mag ook dat niet?

Dankje!