PDA

Volledige versie bekijken : Ehh... what's up, duck?

Greyhorse
1 oktober 2010, 15:30
http://www.pictureparking.com/pic.php?mode=O&pid=107737

Straatfotografie Gent

PatrickW
2 oktober 2010, 19:57
Technisch is het een zeer mooie foto.

Wat inhoud betreft, valt die echter wat tegen :
- Als straatportret vind ik de foto niet krachtig genoeg, in tegenstelling tot andere straatportretten die je al gepost hebt, waar er geweldig goeie tussen zitten.
- Als straatfoto zijn er in de de foto objecten die die foto interessant zouden kunnen maken, maar er is te weinig communicatie tussen de verschillende objecten.

Mocht de persoon b.v. de eend hebben aangekeken, dan had de foto misschien wel een voltreffer geweest. Iets in de stijl van : "Waarom heb ik in hemelsnaam dit ding gekocht ... ?".
Nu kijkt die gewoon langs de eend heen naar iets op de grond.

jr52
2 oktober 2010, 20:15
Heel alerte fotograaf !! :G

Dama
2 oktober 2010, 20:20
Goed gezien ! Mooi licht ook !
Knappe prent ! :G

Greyhorse
4 oktober 2010, 19:39
Technisch is het een zeer mooie foto.

Wat inhoud betreft, valt die echter wat tegen :
- Als straatportret vind ik de foto niet krachtig genoeg, in tegenstelling tot andere straatportretten die je al gepost hebt, waar er geweldig goeie tussen zitten.
- Als straatfoto zijn er in de de foto objecten die die foto interessant zouden kunnen maken, maar er is te weinig communicatie tussen de verschillende objecten.

Mocht de persoon b.v. de eend hebben aangekeken, dan had de foto misschien wel een voltreffer geweest. Iets in de stijl van : "Waarom heb ik in hemelsnaam dit ding gekocht ... ?".
Nu kijkt die gewoon langs de eend heen naar iets op de grond.

Klopt idd.. het was beter geweest dat de persoon naar de eend keek.. maar je kan niet alles hebben hé.. vond het nu ook al een leuke :)