Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 18-250 OS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 18-250 OS

    Iemand ervaring met deze lens? Ik heb hem nu een week en regelmatig voel ik een klik in de lens net alsof de stabilizer overdreven moet corrigeren... Is dit normaal?

  • #2
    Re: Sigma 18-250 OS

    Ik heb geen ervaring met deze lens maar hier staan een aantal reviews van gebruikers,
    Zie link



    Grtz

    Dirk
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 18-250 OS

      Hoor je een klik in de lens bij het corrigeren, dus terwijl in de buurt van het moment dat je afdrukt en dus je lens eigenlijk vrij stil probeert te houden ? Ik hoor dan eigenlijk vrijwel niets.
      Als ik de lens redelijk wat beweeg, dan kan ik wel iets van bewegende onderdelen erin horen, maar helemaal niet storend of abnormaal klinkend.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 18-250 OS

        alleen als ik er gewoon mee rondloop terwijl de camera nog opstaat... Niet als ik richt en schiet. T is me al paar keer echt opgevallen in stille situaties... alleen in het bos, thuis,...maar k moet me geen zorgen maken dus.

        thx voor de reacties alleszins. Buiten dit is het toch een toplens (ook al heb ik nog niet zoveel ervaring)

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 18-250 OS

          dat is gewoon de os die werkt
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #6
            Re: Sigma 18-250 OS