Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

    ... om mij reclame te sturen voor een abonnement op de Morgen met een hele boel reclame voor hun fotografiebijlage.

    Ik kan me niet voorstellen waar ze anders vandaan halen dat ik geïnteresseerd ben in fotografie.

    Ik denk van niet, maar ik wou het toch even nagaan.
    Bedankt!

    Gedreven door strategie, online marketing en content zetten we jouw bedrijf digitaal op de kaart.

  • #2
    Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?


    De meegedeelde persoonsgegevens kunnen worden opgenomen in het adressenbestand van
    Minoc Business Press nv om de deelnemers op de hoogte te houden van de activiteiten van
    haar uitgaves.

    Als je deelgenomen hebt aan een van de inzendingen of zo, vrees ik dus van wel...
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

      Minoc, de uitgever van Shoot, is een dochteronderneming van Corelio, de uitgever van De Standaard. Adressen leveren aan De Morgen is echt wel het allerlaatste wat we zouden doen.
      Je zal de bron elders moeten zoeken.

      Erik

      Comment


      • #4
        Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

        Lol :-)

        Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
        minoc, de uitgever van shoot, is een dochteronderneming van corelio, de uitgever van de standaard. Adressen leveren aan de morgen is echt wel het allerlaatste wat we zouden doen.
        Je zal de bron elders moeten zoeken.

        Erik
        Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
        Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
        GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

        Comment


        • #5
          Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
          ... om mij reclame te sturen voor een abonnement op de Morgen met een hele boel reclame voor hun fotografiebijlage.

          Ik kan me niet voorstellen waar ze anders vandaan halen dat ik geïnteresseerd ben in fotografie.

          Ik denk van niet, maar ik wou het toch even nagaan.
          Bedankt!

          http://www.minoc.com/uitgever/krantenbijlages/

          ooit ergens meegedaan aan een wedstrijd of zo?
          in HLN?
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

          Comment


          • #6
            Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

            Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
            ... om mij reclame te sturen voor een abonnement op de Morgen met een hele boel reclame voor hun fotografiebijlage.

            Ik kan me niet voorstellen waar ze anders vandaan halen dat ik geïnteresseerd ben in fotografie.

            Ik denk van niet, maar ik wou het toch even nagaan.
            Bedankt!

            http://www.minoc.com/uitgever/krantenbijlages/
            zal wel aan mij liggen hoor, maar als ik op de link klik, wordt er toch echt geschreven over "de standaard" en niet over "de morgen", dus ik vermoed inderdaad dat Shoot jouw gegevens aan "de standaard " heeft gegeven omdat ze tot hetzelfde bedrijf behoren.
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #7
              Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

              Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
              zal wel aan mij liggen hoor, maar als ik op de link klik, wordt er toch echt geschreven over "de standaard" en niet over "de morgen", dus ik vermoed inderdaad dat Shoot jouw gegevens aan "de standaard " heeft gegeven omdat ze tot hetzelfde bedrijf behoren.
              Ware het niet dat het om deze bijlage gaat (bij De Morgen) :


              Minoc heeft er dus eigenlijk niets mee te maken....
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

                Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                Ware het niet dat het om deze bijlage gaat (bij De Morgen) :


                Minoc heeft er dus eigenlijk niets mee te maken....
                Ja zeg, zo wordt het een chaos natuurlijk

                OVerigens heb ik deel 1, en het niveau is bedroevend
                Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                Our English website: www.kaichitravel.com
                Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                Comment


                • #9
                  Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

                  Nu krijg ik ook al mails en begint mijn frank te vallen, ik heb ooit eens meegedaan aan een wedstrijd voor een camera te winnen.
                  achjah, nu heb ik papier om de kachel aan te steken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

                    ok,ik had ook deelgenomen aan de fotowedstrijd van de morgen ."Omhels de maan" was het thema van tangexpo in verband met China en dat was begin van't jaar dat de uitslag daar was.Ik was de gelukkige winnaar voor het fototoestel,nl. de publieksprijs....
                    Heel het jaar doe ik een poging om aan dat verdiende fototoestel te geraken,bellen,mailen enz.maar tevergeefs nog steeds geen aparaatje gezien en antwoorden op mijn mails ook ni gekregen.Ferm mannen van de morgen zou ik zo zeggen en voor de rest maar reclame aankrijgen
                    Peeters en Pichal heb ik toevallig deze week ook gecontacteerd en het onwaarschijnlijk verhaal gedaan...mischien komt daar reactie op?????

                    Comment


                    • #11
                      Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

                      En wat als je een abonement neemt op de "shoot"?
                      Spelen die dan ook nog je adres door aan wankers?

                      Ik vind dit zooooooooo fout e

                      Comment


                      • #12
                        Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

                        hmmm, ik denk dat ik men antwoord al gevonden heb op men eigen vraag.

                        Die "Minoc Business Press" ziet er mij een serieus looser boeltje uit.

                        Als je deze pagina leest op "shoot" dan kan je zo al vermoeden hoe ze je lastig gaan vallen. http://www.shoot.be/faq/

                        Ik was aan het overwegen om een abo te nemen op shoot, maar ze kunnen hem nu in hun ... steken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

                          Ook goeiemorgen. Zoals je op onze privacy-pagina kan lezen: ""Minoc Business Press verbindt zich ertoe uw e-mailadres niet door te geven, te verkopen of af te staan aan derden zonder voorafgaande toestemming."
                          Update 28/04/2014 Privacyregeling en bescherming van de persoonlijke levenssfeer Blue Pixl Media b.v. respecteert uw online privacy en doet al het mogelijke om uw privacy in relatie tot uw gebruik van onze website te beschermen. 1. De verantwoordelijke voor de verwerking De verantwoordelijke voor de verwerking van uw gegevens is de Blue Pixl Media b.v., […]


                          Als je een abonnement op Shoot neemt, sturen we je zes keer per jaar een nummer op en daar blijft het bij. Je kan je inschrijven op een nieuwsbrief van Shoot of van onze andere publicaties maar daar kies je zelf voor.

                          Er zitten op dit forum veel mensen met een abonnement, waarom vraag je hen niet of ze door ons 'lastig gevallen' worden?

                          Met vriendelijke groeten,
                          Erik Derycke
                          Hoofdredacteur

                          Comment


                          • #14
                            Re: Geeft shoot adresgegevens door aan De Morgen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                            Spelen die dan ook nog je adres door aan wankers?
                            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                            Die "Minoc Business Press" ziet er mij een serieus looser boeltje uit.
                            (knip)
                            Ik was aan het overwegen om een abo te nemen op shoot, maar ze kunnen hem nu in hun ... steken.
                            Ik denk als ze dit lezen dat ze ook niet staan te springen om je als abonnee te hebben

                            Ik zie niets verkeerds op die URL. Integendeel, bij veel sites moet je met een vergrootglas zoeken om dergelijke info te vinden.
                            Ik heb een abonnement én ben ingeschreven op hun site : ballast voor mailbox of brievenbus : quasi nihil. 2 mails per Shoot en dat is dan ook omdat ik me er expliciet op ingeschreven heb....


                            Heb je überhaupt de commentaar in deze topic gelezen ? Shoot heeft NIETS met De Morgen te maken.... het antwoord op de topicvraag was dan ook : NEE.
                            De klachten gingen over De Morgen....
                            En ik heb geen enkele band met Shoot of de redactie of de uitgeverij....
                            Last edited by filipo; 9 november 2010, 07:54. Reden: toevoeging tekst
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

                            Comment

                            Working...
                            X