PDA

Volledige versie bekijken : Siena

Henk47
24 september 2010, 02:54
Een paar daagjes er tussenuit geweest naar ItaliŽ. In Siena zag en hoorde ik deze man zijn accordeon bespelen als ware het een groot kerkorgel. De combinatie met dat kleine kereltje vond ik wel wat...
http://www.pbase.com/henk1/image/128761853/original.jpg
Getrokken met een simpele Sigma DP-1.

gNo
24 september 2010, 03:17
Mooie foto Henk:G, die kleine staat zich is idd wat te vervelen :D
verkocht hij ook gelijk zijn cdtjes :)

doudeke
24 september 2010, 11:25
Die kleine vind ik wel cool. Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat hij met zijn
spaarpot er vandoor is. Al zou ik ook iets helemaal anders kunnen verzinnen. Mooi
ruimte gelaten voor interpretatie dus. :G:G

gNo
24 september 2010, 11:28
Die kleine vind ik wel cool. Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat hij met zijn
spaarpot er vandoor is. Al zou ik ook iets helemaal anders kunnen verzinnen. Mooi
ruimte gelaten voor interpretatie dus. :G:G

Zo had ik het nog niet gezien, spaarpot, kleine, het is per slot van rekening italia hť:)

HEYLO
24 september 2010, 11:34
Goed gezien. Alhoewel de accordeon-man kan beschouwd worden als het hoofonderwerp gaat mijn interesse meer uit naar het jongentje. Met wat een flair.
Zoals reeds gesuggereerd: " Een opvolger voor Don Corleone? "

Grtz

Louis

PatrickW
26 september 2010, 11:41
Die kleine gast maakt de foto !
Hij staat daar onopvallend opvallend te wezen :p

Prima foto ! :G

Dama
26 september 2010, 12:03
Sterke plaat, met mooie compo ! :G

doudeke
26 september 2010, 12:48
Misschien hoeft hij de spaarpot niet te stelen; hij steelt per slot van rekening de show al. :G:G

rooman
26 september 2010, 13:16
Misschien hoeft hij de spaarpot niet te stelen; hij steelt per slot van rekening de show al. :G:G

Knappe foto, met veel ruimte voor verhaal :love:
Grts Maddy

armando113
26 september 2010, 22:57
vind het wel een een interessant beeld echter doordat alles scherp is teveel losse componenten en daardoor heb je niet echt een aandachtspunt.

mvg,

armando