Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tinypic.com werkt niet meer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tinypic.com werkt niet meer

    Vandaag ondervond ik dat de foto's die ik hier op het forum geplaatst had en die ik gelinkt had met tinypic niet meer zichtbaar waren. Op tinypic kreeg ik onderstaand bericht te lezen.

    Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We�re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site

    Ik ben alvast begonnen met mijn foto's aan te passen. Ik vrees dat veel forumleden wat werk gaan hebben.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

  • #2
    Re: tinypic.com werkt niet meer

    Oops, da's minder...
    Heb deze avond al gemerkt dat er veel foto's niet zichtbaar werden...

    Wel een vervelende zaak...

    Ik ben heel tevreden van Photobucket...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: tinypic.com werkt niet meer

      Thanx, had het zelf nog niet gezien.
      Weet iemand de reden?

      Comment


      • #4
        Re: tinypic.com werkt niet meer

        Oorspronkelijk geplaatst door Hidden Dreams Bekijk bericht
        Thanx, had het zelf nog niet gezien.
        Weet iemand de reden?
        Data versturen is niet gratis...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: tinypic.com werkt niet meer

          Sja da's inderdaad heel wat minder. Al mijn beelden zijn via Tinypic denk ik...

          kweenie of ik daar tijd voor vind
          Website http://www.kristofpattyn.be

          a lotta canonstuff

          Comment


          • #6
            Re: tinypic.com werkt niet meer

            Ja spijtig, dan alleen maar de laatste, het zijn er wel niet veel maar toch,
            https://ggpics.be/

            Comment


            • #7
              Re: tinypic.com werkt niet meer

              Dit heb ik juist gelzen bij Tinypic!!!
              Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We�re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site

              Ik zou zeggen....allen naar Photobucket!!
              Wel knap lastig....moet ik al mijn foto's gaan exporteren!!! Grrr
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #8
                Re: tinypic.com werkt niet meer

                Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                Vandaag ondervond ik dat de foto's die ik hier op het forum geplaatst had en die ik gelinkt had met tinypic niet meer zichtbaar waren. Op tinypic kreeg ik onderstaand bericht te lezen.

                Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We�re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site

                Ik ben alvast begonnen met mijn foto's aan te passen. Ik vrees dat veel forumleden wat werk gaan hebben.
                Sorry Mortierke...heb dezelfde tekst geplaatst
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: tinypic.com werkt niet meer

                  nog maar eens bewezen dat niets zo handig is als je eigen domeinnaam als je met foto's naar buiten komt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: tinypic.com werkt niet meer

                    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    nog maar eens bewezen dat niets zo handig is als je eigen domeinnaam als je met foto's naar buiten komt.
                    Kan je eens wat info geven hoe dat in zijn werkt gaat :
                    - ik neem een domein naam
                    - hoe zet ik mijn foto's erop
                    Eventueel een link naar een site hier of daar met uitleg, of eventueel, als het niet te omslachtig is hier op het forum.
                    Hartelijk dank.

                    Comment


                    • #11
                      Re: tinypic.com werkt niet meer

                      Ik denk dat domeinnaam niks met hosting te maken heeft...
                      Domeinnaam is een www-adres, maar dan heb je nog hosting nodig die je de ruimte aanbiedt.
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: tinypic.com werkt niet meer

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                        Ik denk dat domeinnaam niks met hosting te maken heeft...
                        Domeinnaam is een www-adres, maar dan heb je nog hosting nodig die je de ruimte aanbiedt.
                        inderdaad, ik heb me even verkeerd uitgedrukt.

                        Comment


                        • #13
                          Re: tinypic.com werkt niet meer

                          gewoon een relatief goedkope hosting aanschaffen (heb je al voor 1euro per maand).
                          Schaf een domeinnaam aan voor iets van €6 per jaar (www.jouwdomeinnaam.nl of .be)
                          Dit kan ook bij het bedrijf waar je je hosting aanschaft (bijvoorbeeld www.1eurohosting.nl of www.one.com).

                          Je krijgt dan o.a. ftp gegevens. Je download Filezilla (gratis ftp-client), even googlen voor de locatie. Vult hier je ftp gegevens in en je kan hier mapjes aanmaken en je foto's uploaden. verwijs hier dan naar www.jouwdomeinnaam.nl/fotos/foto1.jpg en klaar..

                          Dat stelt dus allemaal niet veel voor.
                          Eventueel maak je nog een echte website, zodat mensen ook daadwerkelijk ergens op komen als ze naar www.jouwdomeinnaam.nl bezoeken (maar dit is voor foto's dus niet perse nodig).
                          WillemClassensDesign: Mijn website
                          Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                          Flitsers:HVL-F42AM;

                          Comment


                          • #14
                            Re: tinypic.com werkt niet meer

                            Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
                            gewoon een relatief goedkope hosting aanschaffen (heb je al voor 1euro per maand).
                            Schaf een domeinnaam aan voor iets van €6 per jaar (www.jouwdomeinnaam.nl of .be)
                            Dit kan ook bij het bedrijf waar je je hosting aanschaft (bijvoorbeeld www.1eurohosting.nl of www.one.com).

                            Je krijgt dan o.a. ftp gegevens. Je download Filezilla (gratis ftp-client), even googlen voor de locatie. Vult hier je ftp gegevens in en je kan hier mapjes aanmaken en je foto's uploaden. verwijs hier dan naar www.jouwdomeinnaam.nl/fotos/foto1.jpg en klaar..

                            Dat stelt dus allemaal niet veel voor.
                            Eventueel maak je nog een echte website, zodat mensen ook daadwerkelijk ergens op komen als ze naar www.jouwdomeinnaam.nl bezoeken (maar dit is voor foto's dus niet perse nodig).

                            sommige hosting sites bieden ook andere mogelijkheden dan FTP om te uploaden.
                            En indien je hoster installatron aanbiedt kan je eventueel een wordpress blog laten installeren en dan in het adminmenu via media je foto's uploaden, dan krijg je een kader met een link, die link selecteer je, kopieer je en plak je in je post hier op het forum tussen de IMG tags. (zo doe ik het)
                            ander voordeel ervan is dat je die wordpress als fotoblog kan inrichten
                            Mijn Blog
                            D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                            Comment


                            • #15
                              Re: tinypic.com werkt niet meer

                              kan ik via picasa of Bd-sizer ook foto's plaatsen in de plaats van tinpic???
                              zo ja hoe dan?

                              Grts S.

                              Comment

                              Working...
                              X