PDA

Volledige versie bekijken : Koudwatervrees ...

Tjerri
22 september 2010, 21:45
Geniet van het beeld ...

http://i39.photobucket.com/albums/e170/Tjekke/BD%20pictures/Koudwatervrees001.jpg

Slu !

Tjerri

bouk
23 september 2010, 10:41
mooi en goed gezien.
iets lager standpunt denk ik beter, nu vallen de personen nog wat weg tegen de achtergrond.
grt,bouk.

jasmine
23 september 2010, 11:17
Ik ben het eens met Bouk. Ik vind het anders wel een heel mooie opname en prachtige nabewerking.
Mvg Jasmine

Tjerri
23 september 2010, 11:18
iets lager standpunt denk ik beter, nu vallen de personen nog wat weg tegen de achtergrond.
grt,bouk.

Dat zou je idd kunnen denken, maar ik heb uit verschillende standpunten de situatie bekeken en dit kwam er uit als het beste standpunt.
Blijkbaar werkt het evenwicht - streepje water vs streepje land en meisjes in het midden ervan - van het onderwerp en de rest van de symmetrie.
Terechte opmerking.

Tjerri

doudeke
23 september 2010, 11:38
Als ik nu ook nog eens wist waar ze het over hadden. Kletsen van zo'n jongeren maakt me
zo nieuwsgierig als een oud wijf. Of misschien zeggen ze helemaal niks. Denk de een in
stilte hoe hij de andere -die net hetzelfde denkt- het water kan in bonjouren, om daar in
even grote stilte weer spijt van te hebben.
Ik hou van zulke plaatjes. Kleine verhaaltjes. :G:G

Faun
24 september 2010, 02:24
Nabewerking is me iets te fel, de kringetjes rond de zon zijn duidelijk zichtbaar en het contrast in bijvoorbeeld het water is me iets te hoog. Jammer, want compo is tof.

tullep
24 september 2010, 13:27
ik vind de bewerking dan weer heel knap...door die gloed rond het eiland lijkt het wel "het beloofde paradijs"...
knap standpunt ook

Greyhorse
24 september 2010, 20:11
denk dat de foto beter was zonder bewerking..
maar 'k vrees dat het harde zonlicht de foto sowieso geen goed doet