Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Servix en zijn service :-(

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Servix en zijn service :-(

    Had dringend een MP-1 kabel van Pocket wizard nodig.
    Dat is een kabel met 3.5 jack voor PW aan de ene zijde en een 6.15 jack voor mijn studioflitsers aan de andere zijde.

    Ik mail naar Servix en vraag de prijs en of het op stock is.

    De prijs is gewoon 25% duurder dan op andere plaatsen, maar ja ik heb het nodig dus geen probleem.
    Op stock : Geen probleem mijnheer, we hebben er hier genoeg.

    Ik dus naar daar, een dik half uur rijden voor een stom kabeltje.
    Kom daar en wat geven ze me, een kabeltje met 2 3.5 jacks... Dus GEEN MP-1.

    Ik merk dat op en de verkoper "gromt" dat hij dat even zal oplossen met een verloopstuk. Nu ja, dat heb ik en dat geeft soms slechte contacten, dus dat hoef ik echt niet te hebben !!! Ik wil een MP-1 kabel zoals gevraagd.

    Antwoord : dat wordt bijna nooit gevraagd, dus we hebben dat niet...

    Ik stel beleefd de vraag waarom op email dan werd gezet dat ze wel in stock waren, maar kreeg als antwoord dat het mijn probleem was en dat hij ze niet had.

    Conclusie : mij zien ze daar NOOIT nog terug...
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

  • #2
    Re: Servix en zijn service :-(

    cool das ook nen leuken!
    slecht moment zeker
    Last edited by david_ve; 25 juli 2011, 09:28.
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Servix en zijn service :-(

      Mij zien ze er ook nooit meer terug, ik rij liever even verder door naar Calumet. Top service daar en altijd enorm vriendelijk!
      Huur mijn fotostudio
      Jan Cornelis Photography

      Comment


      • #4
        Re: Servix en zijn service :-(

        Wat ik helemaal niet begrijp is dat Servix de verdeler is voor Elinchrom in België ... maar toch duurder is dan Studio73 ... terwijl deze laatste ze via Servix moet kopen ?

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Servix en zijn service :-(

          Het zal je dag niet geweest zijn zeker, ik koop al jaren bij Servix, noem de jongens daar bij de voornaam, en ik heb daar een prima service.

          MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Servix en zijn service :-(

            Hier ook geen negatieve ervaringen met Servix. Ik huur er geregeld. Steeds dik in orde.

            Aankoop: steeds met heel veel advies en inzicht. Dat ontbreekt vaak in hun dealernet.
            En de gratis workshops (dit jaar met Drew Gardner!) zijn mooi meegenomen.


            Wel logis dat een invoerder niet onder de prijs van zijn dealers gaat...
            I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

            Comment

            Working...
            X