Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnend amateurtje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginnend amateurtje

    Heb sinds een maand of twee m'n eerste srl een nikon D3000 (voorlopig best blij mee;-), ein-de-lijk!!!! Heb al talloze foto's getrokken en ben ondertussen zelfs als vrijwillger aan't werk voor een regionaal internetgazetje ;-)....
    Maar....
    Er is elke dag wel iets dat ik nog zou kunnen gebruiken, hoogdringend is een flitser, en een goede allround objectief voor persfotografie,... alleen nieuw is dat voor mij haast niet te betalen, moet ook nog gezinnetje eten geven;-)
    Is er iemand die van z'n oude spullen af wilt tegen een zacht prijsje?

    Alvast bedankt
    J.

  • #2
    Re: Beginnend amateurtje

    Er zal elke dag wel iets naar voren komen als je foto's neemt ,de één dag heb je geen tweede batterij bijgekocht of je hebt een reflectie scherm nodig ,dus maak je hierbij niet te druk en zolang je nog geen geld verdient met je foto's ,dan zal je je moeten behelpen met wat je tot nu toe in je bezit hebt .
    Ieder van ons heeft bijna een gezin en hebben dezelfde onkosten als jij dus maak je geen zorgen hierover ,Je gezin moet op de eerste plaats blijven staan en laat je hobby je gezin niet teniet gaan aan je hobby onkosten .

    Groetjes

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Beginnend amateurtje

      Ik zou zeggen.. zoals iedereen met of zonder mondjes te spijzen, met of zonder exuberant loon, simpel studentje of welgestelde burgermens,... kijk eens op de 2de hands sites en je zult je gading wel vinden. Ook de internetwinkels in het oog houden naar promoties.
      Sommige zaken via ebay shops...

      Wie zoekt, die vindt wel iets goed aan een prijsje.
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Beginnend amateurtje

        Volg Nena ,maar misschien toch vermelden wat op je verlang lijstje staat
        Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

        Comment

        Working...
        X