PDA

Volledige versie bekijken : Mus

IneBuysse
19 september 2010, 19:34
http://i53.tinypic.com/20zeopc.jpg

PatrickW
19 september 2010, 19:37
Die gezichtsuitdrukking kan tellen !
Waarom heb je er links niet meer afgeknipt ?

IneBuysse
19 september 2010, 19:54
Door er links nog een stuk aan te laten, maak ik de mussen op zijn hand onderwerp van de foto.

IB

PatrickW
19 september 2010, 20:04
Ik zou links alles eraf knippen tot en met het rode stopbord.
Op die manier komt het fantastische gezicht van de man volledig tot zijn recht en vormen de mussen een leuke bonus.

Ik ben zelf een beginner, dus misschien zullen de "forum-senioren" je een heel ander verhaal vertellen :p

Dama
19 september 2010, 21:20
Welkom op dit forum hier :)

Heel knap beeld ! Mooie intro ! :G

Als enige opmerking vind ik de achtergrond te veel aandacht trekken. Misschien belichting achtergrond wat terugschroeven ?

IneBuysse
20 september 2010, 07:08
Welkom op dit forum hier :)

Heel knap beeld ! Mooie intro ! :G

Als enige opmerking vind ik de achtergrond te veel aandacht trekken. Misschien belichting achtergrond wat terugschroeven ?

Bedankt en terechte opmerking! De kritieken vallen hier best nog mee. ;)

IneBuysse
20 september 2010, 07:10
Ik zou links alles eraf knippen tot en met het rode stopbord.
Op die manier komt het fantastische gezicht van de man volledig tot zijn recht en vormen de mussen een leuke bonus.

Ik ben zelf een beginner, dus misschien zullen de "forum-senioren" je een heel ander verhaal vertellen :p

Forum-senior of niet... blijft een kwestie van persoonlijke smaak. ;)
Bedankt voor je reactie, hoor!

david_ve
20 september 2010, 10:12
persoonlijk zou ik links ook heel wat wegdoen hoor!

voegt niks toe aan de foto en bevat tal van storende elementen.
foto ansich is echt een super moment, maar je mussen verdwijnen wat in de leegte.

bouk
20 september 2010, 10:12
slechte foto maar wel heerlijk straatwerk.
grt,bouk.

IneBuysse
20 september 2010, 10:26
slechte foto maar wel heerlijk straatwerk.
grt,bouk.

ik heb kritiek liefst wel opbouwend, hier ben ik dus niets mee...

IneBuysse
20 september 2010, 10:33
persoonlijk zou ik links ook heel wat wegdoen hoor!

voegt niks toe aan de foto en bevat tal van storende elementen.
foto ansich is echt een super moment, maar je mussen verdwijnen wat in de leegte.

ma da maakt de foto weer zo doorsnee... ik had er links ook wat van af gedaan, mocht dat stuk muur er niet zijn. Bedankt voor de kritiek!

IB

PatrickW
20 september 2010, 11:31
ik heb kritiek liefst wel opbouwend, hier ben ik dus niets mee...

Wat Bouk vermoedelijk bedoelt en in zijn typische stijl (waarvan ik persoonlijk wel houd :rolleyes: ) nogal beknopt uitdrukt : puur fototechnisch is het niet de allerbeste foto (belichting, scherpstelling, kleuren, achtergrond, etc), maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het onderwerp.
Daarom was ook mijn eigen advies : knip zoveel mogelijk van de minder ter zake doende linkerkant weg, zodat het schitterende onderwerp (man met gek gezicht en mussen) ten volle tot uiting komt.

david_ve
20 september 2010, 11:49
ma da maakt de foto weer zo doorsnee... ik had er links ook wat van af gedaan, mocht dat stuk muur er niet zijn. Bedankt voor de kritiek!

IB

Doorsnee? Nee hoor!

Hoeveel keer kom je dit tegen, zo'n karakterkop, de uitdrukking, de mussen!
Doorsnee kan dit nooit zijn hoor

IneBuysse
20 september 2010, 11:55
http://i56.tinypic.com/10h4yeu.jpg

Misschien vinden jullie deze dan wel beter? Deze heb ik gepost bij zwart-wit fotografie.

bouk
20 september 2010, 12:09
Wat Bouk vermoedelijk bedoelt, puur fototechnisch is het niet de allerbeste foto (belichting, scherpstelling, kleuren, achtergrond, etc), maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het onderwerp.

yep.

vind trouwens de zwart/wit erg goed.
grt,bouk.

PatrickW
20 september 2010, 12:23
Ik vind de zwart-wit foto beter op alle fronten, behalve het gezicht, dat ik in de kleurenversie super-grappig vind :)

IneBuysse
20 september 2010, 13:04
Ik vind de zwart-wit foto beter op alle fronten, behalve het gezicht, dat ik in de kleurenversie super-grappig vind :)

ga ik mee akkoord :p ... alleen gebitloze mensen kunnen zo'n smoelen trekken, denk ik dan

david_ve
20 september 2010, 13:21
uitsnede in zwart/wit is super gewoon!
omzetting ook:G