PDA

Volledige versie bekijken : Mus

IneBuysse
19 september 2010, 19:34
http://i53.tinypic.com/20zeopc.jpg

PatrickW
19 september 2010, 19:37
Die gezichtsuitdrukking kan tellen !
Waarom heb je er links niet meer afgeknipt ?

IneBuysse
19 september 2010, 19:54
Door er links nog een stuk aan te laten, maak ik de mussen op zijn hand onderwerp van de foto.

IB

PatrickW
19 september 2010, 20:04
Ik zou links alles eraf knippen tot en met het rode stopbord.
Op die manier komt het fantastische gezicht van de man volledig tot zijn recht en vormen de mussen een leuke bonus.

Ik ben zelf een beginner, dus misschien zullen de "forum-senioren" je een heel ander verhaal vertellen :p

Dama
19 september 2010, 21:20
Welkom op dit forum hier :)

Heel knap beeld ! Mooie intro ! :G

Als enige opmerking vind ik de achtergrond te veel aandacht trekken. Misschien belichting achtergrond wat terugschroeven ?

IneBuysse
20 september 2010, 07:08
Welkom op dit forum hier :)

Heel knap beeld ! Mooie intro ! :G

Als enige opmerking vind ik de achtergrond te veel aandacht trekken. Misschien belichting achtergrond wat terugschroeven ?

Bedankt en terechte opmerking! De kritieken vallen hier best nog mee. ;)

IneBuysse
20 september 2010, 07:10
Ik zou links alles eraf knippen tot en met het rode stopbord.
Op die manier komt het fantastische gezicht van de man volledig tot zijn recht en vormen de mussen een leuke bonus.

Ik ben zelf een beginner, dus misschien zullen de "forum-senioren" je een heel ander verhaal vertellen :p

Forum-senior of niet... blijft een kwestie van persoonlijke smaak. ;)
Bedankt voor je reactie, hoor!

david_ve
20 september 2010, 10:12
persoonlijk zou ik links ook heel wat wegdoen hoor!

voegt niks toe aan de foto en bevat tal van storende elementen.
foto ansich is echt een super moment, maar je mussen verdwijnen wat in de leegte.

bouk
20 september 2010, 10:12
slechte foto maar wel heerlijk straatwerk.
grt,bouk.

IneBuysse
20 september 2010, 10:26