Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zeehond vs. jakhals II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zeehond vs. jakhals II

    ben nog eens de foto's van de jakhals en de zeehond gaan bekijken, bij deze ligt de zeehond op de achtergrond minder in de weg, denk ik toch...

    [IMG] zeehond by micheleloot, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: zeehond vs. jakhals II

    Ook een mooi plaatje hoor! Zeehond op achtergrond ligt inderdaad minder in de weg.
    Toch gaat mijn lichte voorkeur naar de vorige (iets betere interactie tussen zeehond en jakhals)
    Grt. Jef

    Comment


    • #3
      Re: zeehond vs. jakhals II

      Ook mijn gedacht, vind de pose van de jakhals op de eerste beter.

      Grtn Eric
      groeten Eric

      Comment


      • #4
        Re: zeehond vs. jakhals II

        Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk bericht
        Ook een mooi plaatje hoor! Zeehond op achtergrond ligt inderdaad minder in de weg.
        Toch gaat mijn lichte voorkeur naar de vorige (iets betere interactie tussen zeehond en jakhals)
        Grt. Jef
        Ik volg Jef hierin

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: zeehond vs. jakhals II

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Ik volg Jef hierin

          grts
          Sieg
          En ik ook. Ik vind het een heel mooie foto, maar dan vooral die eerste. Maar de zeehond is toch niet zo heel moeilijk weg te halen (in beide gevallen), of zie ik dat verkeerd ? Je kunt zelfs heel rudimentair een stuk zee en strand knippen en het over de zeehond plakken, en later met de patch- en ev. blurtool te werk gaan ? Maar echt een van de mooiste foto's in dit subforum, met of zonder zeehond!

          Comment


          • #6
            Re: zeehond vs. jakhals II

            tja... ik zal toch eens een cursus photoshop moeten volgen, iemand suggesties, in de omgeving van Gent?

            Comment

            Working...
            X