PDA

Volledige versie bekijken : Werk van barmhartigheid

kodachrome
17 september 2010, 13:29
aalmoes graag,

http://users.telenet.be/eddy.hertens/DSC_4198br.JPG

Henri

gNo
17 september 2010, 13:38
Real Life, sterk portret van echte armoede Henri:G:G:G

basti
17 september 2010, 17:34
Vind dit ook een goede, hoewel dat stukje blauw in de rechterhoek mij wel wat stoort.

PatrickW
17 september 2010, 19:13
Ik ben het eens met Basti over dat blauw : Ik zou rechts een stukje wegcroppen en eventueel een ietsje meer ruimte boven het hoofd geven, indien mogelijk.

Goeie foto verder !

Dama
17 september 2010, 20:23
De harde realiteit mooi in beeld gebracht.

Blauw wegpoetsen en hij is OK :G

kodachrome
17 september 2010, 20:44
De harde realiteit mooi in beeld gebracht.

Blauw wegpoetsen en hij is OK :G

hierbij uitgevoerd op deze link (http://users.telenet.be/eddy.hertens/DSC_4198bbr.JPG)

Henri

doudeke
18 september 2010, 00:57
Die ene voet en dat opgestoken handje. Haar oogopslag. Haar hele houding. Een foto als
een slag in mijn gezicht. Mag ik vurig hopen dat je haar wat toegestoken hebt? :G:G

LeiV
18 september 2010, 12:21
Ik vind het een sterke foto, misschien iets te krap uitgesneden….
en je nabewerking is :G

kodachrome
18 september 2010, 13:10
Ik vind het een sterke foto, misschien iets te krap uitgesneden….
en je nabewerking is :G

Heb ook getwijfeld i.v.m. uitsnijding maar wou de opwaartse blik, de uitgestoken hand en trap symbolisch gebruiken als smeekbede naar toevluchtsoord en hulp van hogerhand.

Henri

armando113
18 september 2010, 15:46
vind het ook een goed beeld. maar goed je post hem hier (denk ik) niet om alleen maar lovende kritiek te krijgen. als eerste vind het stukje blauw helemaal niet storend, maakt het geheel wat minder gelikt. wat mij wel stoort is de buis die haar hoofd in ramt daarnaast vind ik hem aan de bovenkant te krap uitgesneden maar toch goed moment.

grt,

armando

kodachrome
18 september 2010, 16:27
vind het ook een goed beeld. maar goed je post hem hier (denk ik) niet om alleen maar lovende kritiek te krijgen. als eerste vind het stukje blauw helemaal niet storend, maakt het geheel wat minder gelikt. wat mij wel stoort is de buis die haar hoofd in ramt daarnaast vind ik hem aan de bovenkant te krap uitgesneden maar toch goed moment.

grt,

armando

Ik ga volledig met jou akkooord.
Probleem is (was) dat buis verderloopt naar vertikaal deel waartegen persoon aanleunt en ook het feit dat heel wat omstaanders de opname moeilijk maakten .
Probeerde ook een opname te hebben zo laag mogelijk bij de grond om het effect van nederigheid (nietigheid) te benadrukken.
Dank voor beoordeling.

Henri

armando113
18 september 2010, 16:41
Ik ga volledig met jou akkooord.
Probleem is (was) dat buis verderloopt naar vertikaal deel waartegen persoon aanleunt en ook het feit dat heel wat omstaanders de opname moeilijk maakten .
Probeerde ook een opname te hebben zo laag mogelijk bij de grond om het effect van nederigheid (nietigheid) te benadrukken.
Dank voor beoordeling.

Henri
geen dank. ach als je het blauwe frummeltje kunt weghalen waarom dan niet iets van die buis? gaat natuurlijk wel ten koste van de eerlijkheid. zo win idd geen worldpress, zie gediskwalificeerde deelnemer van dit jaar.

kodachrome
18 september 2010, 17:10
geen dank. ach als je het blauwe frummeltje kunt weghalen waarom dan niet iets van die buis? gaat natuurlijk wel ten koste van de eerlijkheid. zo win idd geen worldpress, zie gediskwalificeerde deelnemer van dit jaar.

Had idd ook gedacht om buis weg te PS-en.
Mss probeer ik het wel.

Henri

kodachrome
18 september 2010, 17:55

Op aanvraag buis weggePSt en wat extra spatie ts hoofd en kader aangemaakt.
Zie link hierbij (http://users.telenet.be/eddy.hertens/DSC_4198bbbr.JPG)

Henri

korandoke
18 september 2010, 18:07
stukken beter nu met die reling eraf

greets
Korandoke