PDA

Volledige versie bekijken : Tegenstelling

Dama
16 september 2010, 23:56
http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_6822a.jpg

doudeke
17 september 2010, 01:02
Op het eerste gezicht staat meneer hier in de weg. Bij nader toezien echter is het alsof hij
dat verschil opmerkt en zich hieromtrent een paar vragen stelt. Dat dit juist het leuke van
de foto is. :G:G

Jacobs Pascal
17 september 2010, 07:17
Op het eerste gezicht staat meneer hier in de weg. Bij nader toezien echter is het alsof hij
dat verschil opmerkt en zich hieromtrent een paar vragen stelt. Dat dit juist het leuke van
de foto is. :G:G

Yep was ook mijn gedachte..Is ook niet moeilijk h hoe zij eruit springt.:p

tullep
17 september 2010, 07:41
kwestie van "kleurrijk" kunnen ze zich aan mekaar meten, alleen dat "verstoppen"...zou er niet bij mogen zijn...de zon in die mooie haren is op alle gebied veel...."vrijer"
knap gezien!

Tollerke
17 september 2010, 08:07
Het lijkt wel alsof ze er vandoor trekt ("de kap over de haag smijt") en denkt van eindelijk vrij.
Knap gevangen (de foto dan h ;-)

PatrickW
17 september 2010, 08:15
Ik ben weeral fan ! :G

De dieptewerking in deze foto is fantastisch !

fabke
17 september 2010, 09:44
Ja die trekt eruit, gedaan met die sluiers en sjaals ... zie ik ze denken.
Heel goed opgemerkt.
grtjes, fabke

Poza
17 september 2010, 14:16
Ik zie een jonge dame in onaangepaste stadskledij, en een paar dorpelingen die, beter beschermd tegen het harde klimaat buiten de omwalling, inkopen komen doen. "Wat valt hier nu aan te fotograferen", zie ik hem denken.

Greyhorse
17 september 2010, 17:25
mooie foto maar 'k zou toch eens een crop proberen

links afsnijden tot aan de mevrouw in het zwart.. dat stukje hemd & knie van de man zou ik ook zwart maken in ps en er bovenaan ook wat afsnijden tot je terug aan je 2/3 formaat komt..
je krijgt dan een mooi contrast tussen de mevrouw zonder en de 3 anderen met sluier..
't is natuurlijk maar 'n idee

LeiV
18 september 2010, 12:33
Een heel sterke foto, iedereen ziet er een verhaal in zoals je hierboven kan lezen. :G:G:G

armando113
18 september 2010, 16:01
Ik ben weeral fan ! :G

De dieptewerking in deze foto is fantastisch !

diepte werking werkt dankzij die meneer maar dat neemt niet weg dat hij samen met degene die achter hem staat een rommeltje is plus dat hij weing dan dieptewerking toevoegt aan het beeld. maar het is verder wel aangenaam om naar te kijken. lekker dynamisch en lopende mensen zijn over het algemeen lastig meestal lelijk op de foto.

Dama
20 september 2010, 23:52
Bedankt voor de reactie iedereen ! :)

Die man creert de nodige diepte, en brengt jouw blik tot bij het onderwerp, de jonge dame met trolley.
De crop die je voorstelt lijkt wel heel ingrijpend. 1/3 van de foto zou verdwijnen en tevens de stadspoort en kantelen doen verdwijnen.
Toch bedankt voor de suggestie ! :)

mooie foto maar 'k zou toch eens een crop proberen

links afsnijden tot aan de mevrouw in het zwart.. dat stukje hemd & knie van de man zou ik ook zwart maken in ps en er bovenaan ook wat afsnijden tot je terug aan je 2/3 formaat komt..
je krijgt dan een mooi contrast tussen de mevrouw zonder en de 3 anderen met sluier..
't is natuurlijk maar 'n idee