Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto verplaatsen bij fotopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto verplaatsen bij fotopic

    Is het mogelijk een foto, dat je bij fotopic per ongeluk in een verkeerde gallerij geplaatst hebt, te verplaatsen naar de juiste gallerij zonder dat je de foto opnieuw moet uploaden ? Kan iemand mij de weg wijzen ?
    (want fotopic werkt weer zo traaaaaaaaaaag vandaag - en gisteren)


  • #2
    Ik heb het effe voor je opgezocht;
    Edit Collection: daar vul je de collectie in waarin de foto nu staat.
    Dan in die collectie bovenaan images aanklikken, dubbelklikken op de foto die je van collectie wil veranderen dan krijg je die foto in een apart kadertje.
    Daar staat aan de linkerkant 'move foto'.....enz

    btw ik zou er nu niet aan beginnen want fotopic is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................... g
    Groetjes,

    Rudi Petitjean

    NATURE GALLERY

    Comment


    • #3
      Bedankt Steward. Da was rap. Kunnen ze bij fotopic iets van leren.

      Comment


      • #4
        LOL Rap??? dat duurde zolang omdat ik op fotopic moest gaan zien hoe het moest
        Groetjes,

        Rudi Petitjean

        NATURE GALLERY

        Comment


        • #5

          Comment


          • #6
            En hoe delete je gewoon een foto?
            Ik wil er eentje deleten maar het lukt mij niet.

            Ondertussen is het mij gelukt, maar ik wil een album van plaats veranderen hoe doe je dat?

            Comment


            • #7
              Van plaats veranderen ?
              Wat bedoel je daarmee? Naar een andere gallery?
              Gewoon het album selecteren en dan naar tools gaan dan operations en dan move collection.
              Groetjes,

              Rudi Petitjean

              NATURE GALLERY

              Comment


              • #8
                Steward, ik bedoelde gewoon de volgorde veranderen.
                Het album was gemaakt op 11/11 en ik stond daarom van onder. Ik wilde die naar boven brengen. Ik heb nu de datum veranderd en daardoor komt die al iets hoger te staan, maar nog niet van boven.

                Comment


                • #9
                  @ steward : euh, ik heb geprobeerd zoals je het beschreven had, maar het lukt me niet.
                  In de collectie waar de foto nu staat klik ik 'edit' - images - dubbelklik de foto die ik wil verplaatsen - dan verschijnt er een venstertje. Daar klik ik 'move to' maar dan kan ik geen andere gallerij aanduiden. Enkel de gallerij staat vermeld waar in op dat ogenblik bezig ben. Ik kan ook geen andere invullen.
                  Wat doe ik verkeerd

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto verplaatsen bij fotopic

                    "Move to" kan ik nergens vinden, is dit ondertussen veranderd.
                    Ik heb even een ouder topic nieuw leven ingeblazen omdat ik hier ook niet uitkom.

                    Gr S
                    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto verplaatsen bij fotopic

                      Oorspronkelijk geplaatst door Act
                      Steward, ik bedoelde gewoon de volgorde veranderen.
                      Het album was gemaakt op 11/11 en ik stond daarom van onder. Ik wilde die naar boven brengen. Ik heb nu de datum veranderd en daardoor komt die al iets hoger te staan, maar nog niet van boven.
                      Als je de datum verandert naar die van vandaag, dan zou het album toch bovenaan moeten staan. Let er wel op dat de datum "op zijn amerikaans" moet ingevuld worden (jaar/maand/dag) want anders lukt het niet (daardoor had ik gisteren per ongeluk even mijn nieuwste album onderaan staan ).

                      De aangepaste albums haal ik zo geregeld naar boven, want anders kijkt niemand naar de nieuwe foto's die er bijgeplaatst zijn. Als ik aan een album begin waarbij ik weet dat er achteraf nog foto's zullen bijkomen, dan zet ik voor de fotobestandsnummering bijvoorbeeld 099, de volgende serie krijgt dan 098 vooraan, en dan komen die altijd eerst staan, zodat de "trouwe bezoekers " niet te lang moeten zoeken naar de nieuwste foto's .
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment

                      Working...
                      X