PDA

Volledige versie bekijken : Gemachtigde seingever

SBe
16 september 2010, 08:20
Wat de koers zo schoon maakt ;)

http://i52.tinypic.com/x2mkci.jpg

Mvg,
Steven

doudeke
16 september 2010, 10:48
Doet me eraan denken toen ze mij eens seingever hadden gemaakt. Ik kreeg een vest,
een stoeltje en een weg toegewezen waar nooit een wielrenner langs was gekomen, en
ook nooit een zou langskomen. Die dag heb ik ook veel gerookt en gewacht. In de wereld
van seingevers wordt hier nog vaak mee gelachen. Enfin, leuke foto. :G

Control-Z
16 september 2010, 12:19
ik vind er net iets te veel rug aan.
ofwel een stapje naar rechts zetten, maar dan was het landschap misschien niet meer zo mooi.
ofwel de seingever naar de camera draaien met z'n stoeltje.
schaduw rechtsonder?

LeiV
18 september 2010, 12:51
dit had een pracht foto kunnen zijn...
alleen ik was iets verder naar achter gegaan om iets meer van de dame en de stoel in beeld te krijgen....

armando113
18 september 2010, 15:50
waarom zw/w?

basti
18 september 2010, 16:29
Het teveel rug stoort me niet zohard, ik vind het juist tekenend, de blik richting weg, naar rechts gaan had dat effect in mijn ogen een beetje teniet gedaan. De schaduw rechtsonder vind ik dan weer wel storend. Toch een goeike hoor.

SBe
19 september 2010, 00:12
waarom zw/w?

Omdat er die dag een TMax 400 in zat... ;)

-

Schaduw is van een huis achter mij... - een persoon vraag je eventueel om even op zij te gaan - met een huis is dat wat lastiger ;)

Merci voor de reacties.

Mvg,
Steven.

armando113
19 september 2010, 07:19
Omdat er die dag een TMax 400 in zat... ;)

-

Schaduw is van een huis achter mij... - een persoon vraag je eventueel om even op zij te gaan - met een huis is dat wat lastiger ;)

Merci voor de reacties.

Mvg,
Steven.

Hahahahahahaha tja dan wordt het niet anders. je ziet zoveel nutteloze omzettingen. maar jouw keus is een bewuste.

grt,

armando