PDA

Volledige versie bekijken : Bezinning...

Dama
16 september 2010, 00:10
http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_6763.jpg

Jacobs Pascal
16 september 2010, 07:20
Danny ik weet het niet deze keer...Kijkt niet goed vind ik..Maar zoals altijd goed belicht en scherpte en kleuren ook.:G

tullep
16 september 2010, 07:53
denk dat het moeilijk was deze man nog meer een beeld te brengen...tenslotte zit die mens daar toch een beetje afgezonderd, zal wel een bedoeling hebben...
jij durft in elk geval, kzou dat zelf nooit durven...
weer heel knappe kleuren

bouk
16 september 2010, 09:05
heel mooi dat je kan zien dat het een brildrager is, en niet alleen door de bril in zijn hand.
jammer van dat stukje persoon in de achtergrond.
grt,bouk.

PatrickW
16 september 2010, 09:59
Wat mij betreft toch weer een goede foto hoor :G
Mij persoonlijk stoort noch de blik, noch het stukje persoon in de achtergrond, wat suggereert dat er nog meerdere mensen in het gebouw hetzelfde aan het doen zijn.

bouk
16 september 2010, 10:10
noch het stukje persoon in de achtergrond, wat suggereert dat er nog meerdere mensen in het gebouw hetzelfde aan het doen zijn.

yep..maar denk dat mij fantasie weer op de loop gegaan was/is, wat de houding van de persoon in de achtergrond betreft.
grt,bouk.

doudeke
16 september 2010, 11:40
Vreemd. Zie ik een mens zo in gedachten verzonken dan wil ik nog weleens mee proberen
te denken wat zijn herinneringen zijn. Of het leven goed geweest is voor hem. Maar bij
zo'n religieuze man heb ik dat niet. Daarbij denk ik dat hij zich de hemel probeert voor te
stellen en wat zijn plaats daar in mag zijn.
Ik denk dat je dat verschil in mijn benauwde gedachten prima in beeld hebt gezet. :G:G

PatrickW
16 september 2010, 19:59
yep..maar denk dat mij fantasie weer op de loop gegaan was/is, wat de houding van de persoon in de achtergrond betreft.
grt,bouk.

LOL Bouk ! :D

armando113
18 september 2010, 18:11
neem mijn woorden terug na het bezoeken van je site. staan mooie beelden op. vind deze wat minder.

Dama
22 september 2010, 20:45
Bedankt voor de reacties :)