Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een Blauwe Reiger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een Blauwe Reiger

    Gespot tijdens de middag wandeling met de hond.



    Update : gecropt 3:2 verhouding deze keer, vind het inderdaad beter overkomen


    Grtn Eric
    Last edited by TripleF; 16 september 2010, 08:12. Reden: update bijgeplaatst
    groeten Eric

  • #2
    Re: Nog een Blauwe Reiger

    Mooi!

    Heb je ook de exif-data? Vooral de brandpuntsafstand zou ik graag weten. Welke lens heb je hiervoor gebruikt... Ik moet nog een nieuwe telelens kopen en zou ook graag zulke foto's (kunnen) trekken, daarom...
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

    Comment


    • #3
      Re: Nog een Blauwe Reiger

      Oorspronkelijk geplaatst door fenix Bekijk bericht
      Mooi!

      Heb je ook de exif-data? Vooral de brandpuntsafstand zou ik graag weten. Welke lens heb je hiervoor gebruikt... Ik moet nog een nieuwe telelens kopen en zou ook graag zulke foto's (kunnen) trekken, daarom...

      Er bestaan programmaatjes die je kan downloaden zodat je de exif kan zien! Google maar eens.....

      Comment


      • #4
        Re: Nog een Blauwe Reiger

        Opanda...ik krijg f8, 560mm...


        Mooi plaatje...schrok deze van de hond?
        Mijn objectieven zijn all round...

        Comment


        • #5
          Re: Nog een Blauwe Reiger

          Knappe foto Eric
          Zeker als je weet dat deze is gemaakt met een 100-400 lens en 1,4x converter = dus manuele focus !!
          Een 2/3 uitsnede had ik persoonlijk mooier gevonden en het beeld sterker gemaakt, dus bovenaan een stukje eraf zodat je de 2/3 verhouding overhoudt

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Nog een Blauwe Reiger

            Oorspronkelijk geplaatst door tjieken Bekijk bericht
            Er bestaan programmaatjes die je kan downloaden zodat je de exif kan zien! Google maar eens.....
            Bedankt voor de gouden tip! Ik word hier iedere dag slimmer... Waar gaat dat eindigen?
            Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

            Comment


            • #7
              Re: Nog een Blauwe Reiger

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Knappe foto Eric
              Zeker als je weet dat deze is gemaakt met een 100-400 lens en 1,4x converter = dus manuele focus !!
              Een 2/3 uitsnede had ik persoonlijk mooier gevonden en het beeld sterker gemaakt, dus bovenaan een stukje eraf zodat je de 2/3 verhouding overhoudt

              grts
              Sieg
              Da 's ook mijn mening.

              Mvg.
              The bird is known by his note, a man by his word.

              Comment


              • #8
                Re: Nog een Blauwe Reiger

                Knap gedaan met manuele focus

                Comment


                • #9
                  Re: Nog een Blauwe Reiger

                  Bedankt voor het kijken en de reacties,

                  MF is inderdaad niet het ideale voor vluchtshots, had de tijd niet om de extender er van tussen te halen, gelukkig vloog hij in een evenwijdige koers en zijn reigers geen snelheidsduivels

                  Grtn Eric
                  groeten Eric

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog een Blauwe Reiger

                    Knap in de vlucht en update veel sterker
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X