PDA

Volledige versie bekijken : Les Tanneries de Fes (VI)

Dama
14 september 2010, 23:03
De laatste uit de reeks...
Blijkbaar heeft niet iedereen het even lastig :)

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_6573.jpg

KvP
14 september 2010, 23:05
Een hele mooie dit, de juiste compo, prachtige kleuren :G

doudeke
15 september 2010, 02:38
Bij de meeste van die zwoegende lijven begon ik al hevig te transpireren. Maar deze weet
me op het gemak te stellen. Misschien is hij uitgeput, maar laat ik maar hopen dat hij er
gewoon wat ligt te lummelen en te dagdromen in eigen nat.
Hele mooie foto, met een prachtige compositie en kleuren. Dat wilde ik eigenlijk kwijt. :G:G

Jacobs Pascal
15 september 2010, 06:24
Danny ik heb niet op alles gereageerd van deze reeks omdat ik gewoon wachte op het juiste moment ...En das nu..:G

nolfinarium
15 september 2010, 07:18
Na je 'blauwe' reeks nu erg genoten van deze 'okerbruine' reeks in de leerlooierij. Mooi ook hoe je die mensen in beeld brengt en vooral hun miserabele werkomstandigheden. Dit beeld is zeker een uitschieter qua beeld en compositie! Hallo HOF? :G:G:G

tullep
15 september 2010, 07:25
dit is weer een prachtig beeld, en neemt gelukkig een beetje de gedachte van 'slavenarbeid' die ik kreeg door je vorige foto's weg...

PatrickW
15 september 2010, 08:15
Heel mooi deze !

Wimlett
16 september 2010, 17:48
Weer een hele mooie :G

G.R.
16 september 2010, 23:13
Prachtige opname die heelwat te vertellen heeft:G Licht, kleur en beeldvulling:G
Naar mijn gevoel helt ie een klein beetje over naar links, of moet ik mijn hoofd rechtzetten:confused: Heb toch die indruk hoor, ofwel schept de opname die indruk ?

temmermb
17 september 2010, 23:39
Mooi ook dat perspectief. Knappe plaat - de kleuren, scherpt, compo. Toppie! :G:G

jasmine
18 september 2010, 08:04
Een schitterend plaatje van deze leerlooierij waar de mensen in verschikkelijke toestanden moeten gaan werken. Om er dan niet aan te denken roken ze dan Hasj om mentaal te kunnen overleven en slaapt hij nu zijn roes uit. Dat heb je knap gedaan!

Mvg Jasmine

LeiV
18 september 2010, 12:18
Goed gezien, goed in beeld gebracht :G:G

Dama
20 september 2010, 23:39
Bedankt voor de reacties iedereen !

Heb nog even nagekeken, en kan niet direct die helling thuiswijzen.
Mss perspectief vervorming door zicht naar beneden ?

Prachtige opname die heelwat te vertellen heeft:G Licht, kleur en beeldvulling:G
Naar mijn gevoel helt ie een klein beetje over naar links, of moet ik mijn hoofd rechtzetten:confused: Heb toch die indruk hoor, ofwel schept de opname die indruk ?

freffyfako
22 september 2010, 10:24
Heel mooie foto :G. Sterke reeks trouwens.

peter

Dama
26 september 2010, 22:23
Bedankt Peter ;)
Heel mooie foto :G. Sterke reeks trouwens.

peter