PDA

Volledige versie bekijken : Schimmen op de Oostends boulevard!!

tantine
14 september 2010, 07:41
Zondag naar Oostende geweest....prachtig weer en mooie wolken!!
Maar terwijl ik een lekker warme suikerwafel at zag ik die meisjes een spelletje aan het spelen met de kinderen.....natuurlijk kon ik het niet laten om dit vast te leggen....wat denken jullie?
Heb ik hier een te lange sluiterstijd gebruikt of is die goed?

Gr Pascale

http://i55.tinypic.com/14agcm.jpg

Frakske
14 september 2010, 09:30
Heel goed gezien en de sluitertijd zit wel goed denk ik, trager zeker niet, sneller ? dan toch heel weinig ... Ik vind het toch een heel mooi beeld ook omdat de herkenbare speles er duidelijk plezier aan beleven en dat enthousiasme gaf je heel mooi weer :G
Ik denk dat het in kleur ook wel knap zal zijn.
Een minpuntje voor mij, door de lange sluitertijd zal je ook een klein diafragma gebruikt hebben (ik kijk geen exif's) waardoor de achtergrond vrij scherp bleef en die had ik liever wat zien vervagen.

tantine
15 september 2010, 07:36
Frakske, bedankt voor je reactie!!
Misschien had ik die beter bij beoordeling geplaatst.....had liever opbouwende kritiek gekregen:( , was eigenlijk een probatie!
Gr Pascale

Jacobs Pascal
15 september 2010, 11:12
Vind het effect een mooi probeersel .
Onrustig en er gebeurd vanalles in de foto..wat toch speciaal is en waar je wat langer naar kijkt..top? ..heb al betere gezien..

doudeke
17 september 2010, 10:41
Ik vind hem eigenlijk wel mooi, Pascal, maar vind niet goed mijn draai in deze foto. Er is
net iets te veel gaande allemaal, denk ik. :G

Dieter_O
17 september 2010, 10:49
Heel erg knap, leuke foto om naar te blijven kijken. Ik kan begrijpen dat sommige mensen die drukte storend vinden. Maar ik hou net van die drukte. (in foto's tenminste ;))