PDA

Volledige versie bekijken : Together

jasmine
13 september 2010, 00:50
http://i39.photobucket.com/albums/e182/berilune/Guinee/sized_img_8628.jpg

Genomen tijdens mijn verblijf in het weeshuis, in Guinée.
Mvg Jasmine

basti
13 september 2010, 03:22
Heerlijk (om dan toch te muggenziften: had mss wel het meisje haar hele rechteroog willen zien, maar soit, als je een tafereel als dit ziet, moet je je kans grijpen natuurlijk)

jasmine
13 september 2010, 09:34
Dan was ik nog meer tevreden geweest ;) mijn ogen wisten toen niet waar gekeken, ik had zo een honderd kinderen voor me staan die ik wou fotograferen. Hier kan je nog kinderen mooi in een rijtje plaatsen en laten wachten. Ginder is dat een ander verhaal :)
Dank je wel voor je reactie en muggeziften ;)

PatrickW
13 september 2010, 11:13
Heel erg mooi !
En als ik ook mag muggeziften : zie ik rechts boven de schouder nog de heel vaag overgebleven omtrekken van een gezicht of is het mijn verbeelding die op hol slaat ? :p

G.R.
13 september 2010, 13:27
Mooie momentopname en presentatie:G

jasmine
13 september 2010, 17:35
Heel erg mooi !
En als ik ook mag muggeziften : zie ik rechts boven de schouder nog de heel vaag overgebleven omtrekken van een gezicht of is het mijn verbeelding die op hol slaat ? :p

Oeps, ofwel is het je verbeelding of waren er andere zielllekes aanwezig en heb ik de kans niet gekregen ze te zien ;o) Had ik dat geweten ;) Zelf vandaag zie ik ze niet :(
Er stond anders niemand op achtergrond!
Alvast nen dikke merci voor je reactie en laat je verbeelding maar spreken, das gezond :p
Groeten Jasmine

jasmine
13 september 2010, 17:36
Mooie momentopname en presentatie:G

Hey thx voor je reactie, en ik geniet van je zin 'genieten is de kunst' ;)
Groeten Jasmine

Dama
13 september 2010, 19:18
Heel knappe opname, met een prachtige blik in die ogen ! Top ! :G

Mooie bewerking ook !

Het wit in de ogen lijkt mij een beetje onnatuurlijk wit... nogal fel wit...

jasmine
13 september 2010, 22:26
Heel knappe opname, met een prachtige blik in die ogen ! Top ! :G

Mooie bewerking ook !

Het wit in de ogen lijkt mij een beetje onnatuurlijk wit... nogal fel wit...

Ik kan erin komen wat het wit van de ogen betreft. De foto werd met een minimum ingeflitst, waardoor het wit van de ogen al wat meer aandacht kreeg en wat lichtjes opgelicht in de nabewerking. Misschien moet ik dit laatste laten wegvallen.
Thx voor je reactie.

Groeten Jasmine