Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe geraakt U naar de BD VZW vergadering op 14/12

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe geraakt U naar de BD VZW vergadering op 14/12

    Op vraag van een lid zie hier de beste, eenvoudigste en snelste weg om naar het "Ter Rivierenhof VZW BD vergadering op 14/12" te Deurne te rijden.

    - Komende uit de richting autostrade LUIK/Eindhoven, Afrit WOMMELGEM nemen!
    Beneden aan de afrit, direct na de lichten RECHTS de eerste baan nemen.

    - Komende vanuit richting BREDA/GENT, op de ring van Antwerpen de autostrade nemen naar LUIK, na 4km de 1° afrit Wommelgen, beneden aan de lichten, rij het rond punt op, dan ONDER de autostrade > lichten vervolgens 1° baan rechts.



    - Na 3 lichten en op dat kruispunt= ongeveer 600m, ziet u rechts het "Schoppingscenter van Wijnegem, LINKS ziet u de "Macro" en RECHTS OP DE HOEK een "Mc Donalds".
    OP DIT KRUISPUNT MOET U LINKS AFSLAAN!
    (eigentlijk is het simpel, vanaf het rond punt na 600 m de eerste baan links)
    U bent nu op de "August van de Wielelaan.


    -Na 800m komt u weer aan lichten, HIER LINKS afslaan, nu bent u op de "Ruggeveldlaan".


    -Na 200m weer lichten (speciaal voor voetgangers).
    links van u ziet U de ijsschaatsbaan + skipiste.


    -10 meter voorbij deze lichten ziet u RECHTS een "POORT-INGANG", dit is de ingang van het zeer grote provinciale park "Ter Rivierenhof", rij hier binnen.
    (Deze ingang is trouwens de enige ingang van het park waar auto's mogen binnenrijden!!)


    -Blijf gewoon rechtdoor rijden tot u na 500m op de linkerkant een "verkeers-tuin" ziet, rij deze nog voorbij en parkeer uw wagen daar op de parking.

    Ga te voet verder de laan op en na 200m ziet u rechts "het witte kasteel + vijver van BD".


    PS. indien er mensen met het openbaar vervoer komen laat het dan even weten, dan geef ik ook een beschrijving.
    >>Is intussen opgelost, Idd. wie kan het beter weten dan Lazy Charles, bedankt



  • #2
    Hallo,

    BEdankt Teddy-bear voor deze extra uitleg (hij kent "z'n stad hé ).
    En eenmaal aan de ingang park gaan we ons best doen om "wegwijzertjes" te zetten aan de ingang zelf, parking en richting kasteel ...
    En moest er iemand hopeloos verdwalen: 0475 899254

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Openbaar vervoer, mijn specialiteit hé Teddy.

      Komende van Antwerpen: Centraal Station tram 10, bus 41.0 tot halte Ter Rivierenlaan of Schotensteenweg. Aan beide haltes is een ingang welke vrij rechtstreeks naar het kasteel leidt.
      Vanuit Turnhout, bus 41.0 Zelfde halte. Speciaal voor BD hebben we zondag zo veel mogelijk gelede bussen ingezet op lijn 41.0 om de grote toeloop op te vangen. (ook het shopingcenter is die dag open, maar dat is toeval, zij mogen dan mee profiteren) )
      Komende van Herentals, Lier, of Wommelgem heb je de bundel 42, afstappen in Deurne aan de Sterckshoflei, die afwandelen, het park rechts ingaan en naar het kasteel wandelen.
      Maak er een vruchtbare vergadering en gezellige dag van.
      Ik kan spijtig genoeg niet aanwezig zijn, ik werd door mijn grootste baas opgeeist aan zee.


      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Teddybear,

        Alvast bedankt voor alle info. en werk die je verstrekt/verzet hebt. De diverse GSM nr.'s staan geprogrammeerd! , de batterijen geladen en de kaarten (nog) leeg; kortom Antwerpen is dichtbij. Morgenvroeg zal ik bijtijds vertrekken, met blij gemoed!

        Groeten,

        Jan
        You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Hallo Teddy, hartelijk dank voor de info. Tot zondag.

          Comment


          • #6
            Merci, Teddy.
            http://pieterbie.skynetblogs.be

            Comment


            • #7
              Hallo als ik het goed lees is de shopping open die dag, riskeren we dan zondagmiddag al geen file vanop de afrit, ik herinner mij zo nog iets van een paar jaar geleden op een zondag
              Misschien daarvoor toch maar eens verwittigen

              Comment


              • #8
                Bedankt Teddy.
                Ik had al een afdruk van Promedia, maar úw beschrijving is nog duidelijker !
                Tot zondag.
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mila
                  Hallo als ik het goed lees is de shopping open die dag, riskeren we dan zondagmiddag al geen file vanop de afrit, ik herinner mij zo nog iets van een paar jaar geleden op een zondag
                  Misschien daarvoor toch maar eens verwittigen
                  Klopt, het zijn hier drukke dagen in het Shoppingscenter, ik denk dat alles daar gratis moet zijn

                  Nu ja, die files... dat valt wel best me hoor(in de praktijk), als het echt erg is tel dan max 10 min. meer bij uw rijtijd.

                  En blijf steeds in het linker rijvak als je van de autostrade naar beneden komt en doe dat ook tot-en-met het kruispunt aan de Macro/Mc. Donalds.

                  PS, En breng wat goe weer mee



                  Comment


                  • #10
                    Hé Teddy, bedankt. Zal nu toch wel moeten lukken.

                    Groetjes, JantjeB.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment

                    Working...
                    X