Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotografie cursus regio Oudenaarde?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotografie cursus regio Oudenaarde?

    weet iemand of er in regio Oudenaarde een fotografie cursus kan gevolgd worden ('s avonds of weekend). lijkt me toch interessant om de basisprincipes eens uitgelegd te krijgen ipv alles zelf te zoeken en te experimenteren (alhoewel dat ook wel de nodige voordelen heeft)
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    in die nieuwe school aan de N60 geven ze fotografie ( avondcursus ) maar het is 3 jaar : 1e jaar doka en analoog 2 jaar klein beetje digitaal en geschiedenis van fotografie ,3e jaar weet ik niet .
    wat ik wel weet is dat ik mij liet inschrijven in deze school en dat ik niet mocht beginnen om de eenvoudige reden dat ik geen diploma fotografie had ,ja ja je leest goed . ik begrijp het ook nog steeds niet, als je reeds dat diploma op zak hebt ga je toch niet meer naar die school zeker !!! en zonder kom je er niet in
    ik ben dan onmiddelijk naar die directeur gestap en hem eens goed zijn vet gegeven
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment

    Working...
    X