PDA

Volledige versie bekijken : Les Tanneries de Fes

Dama
10 september 2010, 07:11
Dit is een eerste uit een reeks van de leerlooierijen in Fes. Dit hier is de meest bekende, maar van de verschillende die ik er bezocht heb, is het ook de meest actieve, en vooral de meest fotogenieke.
Dit eerste beeld past misschien niet 100% in dit forumgedeelte, maar past in de reeks, en wil de reeks niet uit elkaar trekken.
Bovendien schuilen heel veel straatjes in de medina rond deze plaats, en zijn er heel wat mensen in beeld in de leerlooierij. ;)

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_6561.jpg

lilybie
10 september 2010, 08:11
laat hem hier maar staan;)
geeft een mooi totaalbeeld van zo een leerlooierij:G:love:
je hebt toch wel een pracht vakantie gehad als ik al die beelden van je zie;)

tullep
10 september 2010, 08:46
ik weet iets! jij organiseert geen SD maar een SH!!! (shooting holiday) is dat geen goed idee? ;)
ziet er weer een veelbelovende reeks uit...heb dit beeld al een paar keer in films gezien, wist niet dat dit nu nog zo gedaan werd...

Jacobs Pascal
10 september 2010, 11:28
Speciale plaatsjes waar je geweest bent..
Lijkt net een bijen korf.

doudeke
10 september 2010, 15:18
Wauw! Het lijkt zoiets waar je op woensdagmiddag kan langsgaan en je in een heel nieuw
kleurtje kan laten spuiten of lakken.
Anderzijds lijkt het op die potjesverzameling in mijn badkamer, waarvan mijn vrouw zich
bedient alvorens naar de stad te gaan om nieuwe potjes te kopen.
Of, gewoon een hele mooie overzichtsfoto. :G:G

sensor
10 september 2010, 15:20
Lekkere plaat om naar te kijken :G:G

Dama
14 september 2010, 23:50
Bedankt voor de reacties !

Waar blijf je het toch uithalen ?! :G :love:

Wauw! Het lijkt zoiets waar je op woensdagmiddag kan langsgaan en je in een heel nieuw
kleurtje kan laten spuiten of lakken.
Anderzijds lijkt het op die potjesverzameling in mijn badkamer, waarvan mijn vrouw zich
bedient alvorens naar de stad te gaan om nieuwe potjes te kopen.
Of, gewoon een hele mooie overzichtsfoto. :G:G