PDA

Volledige versie bekijken : Klein door eigen prestatie

Plaatwerker
9 september 2010, 01:18
http://lh3.ggpht.com/_CZ6ea5muVgA/TIgYg4Dvi5I/AAAAAAAB28k/ghJ8bSXH2cg/s800/IMG_3318_Virtual%20Copy_DxO%20BD.jpg

basti
9 september 2010, 04:10
Heel knap hoe de lijnen in de foto naar de persoon toelopen, en zo de 'nietigheid' van de mens illustreren. Me like!

PatrickW
9 september 2010, 08:58
Een foto waar je even moet naar kijken om er alles uit te halen : mooi !

doudeke
9 september 2010, 11:11
Toen we uitgezongen waren met onze kerken en kathedralen en ons Opperwezen van een
welverdiend pensioen lieten genieten, begonnen we maar voor onszelf te torenen. Of dit
ons ten goede komt, weten we niet, hebben we ook geen tijd voor met al dat stapelen.
Mooie straatfotografie, al zou ik ze bij dieren gepost hebben. ;):G:G

Plaatwerker
10 september 2010, 01:08
Heel knap hoe de lijnen in de foto naar de persoon toelopen, en zo de 'nietigheid' van de mens illustreren. Me like!

Ik twijfelde nog voor nietigheid of klein in de titel.
Maar nietig vond ik zelf weer te sterk omdat het mij ging om de verhoudingen.
Ik wilde bij deze opname, met die man in de verte, de randen van de foto vol in bebouwing
hebben. Daarna kon ik de lijnen benadrukken door iets af te snijden.

Toen we uitgezongen waren met onze kerken en kathedralen en ons Opperwezen van een
welverdiend pensioen lieten genieten, begonnen we maar voor onszelf te torenen. Of dit
ons ten goede komt, weten we niet, hebben we ook geen tijd voor met al dat stapelen.
Mooie straatfotografie, al zou ik ze bij dieren gepost hebben. ;):G:G
Dieren... ja, de mens is het meest gewelddadige beest. Vooral voor de eigen soort. :rolleyes:

bleuspics
10 september 2010, 09:38
Een foto waar je even moet naar kijken om er alles uit te halen : mooi !

idd, na wat langer kijken wordt het een topper. :G:G:G

groetjes
renske

FestinaLente
11 september 2010, 02:20
Heel passende titel. Nietige mensjes die we zijn, maar niet in het creŽren van onze eigen bombastische omgeving.
Mooi inhoudelijk beeld.

Mvg
Chris