PDA

Volledige versie bekijken : Buitenstaanders, Metepec - Mexico

basti
8 september 2010, 04:08
Eentje die ik zaterdag maakte net buiten het prachtige kerkje van Metepec, een deeldistrict van Toluca, de stad waar ik momenteel woon in Mexico.

http://www.klaasgoethals.be/blog sept 8.JPG

Alvast bedankt voor het kijken, enjoy!

Klaas

PatrickW
8 september 2010, 18:58
Potentieel een zeer goed onderwerp : een zicht op een mis "in uitvoering" terwijl buiten 3 mensen zijn, waaronder 2 kinderen die zich duidelijk kapot aan het vervelen zijn.

Probleem is dat het potentieel er niet heel krachtig uitkomt.
Ik denk dat de belangrijkste reden is dat de kinderen te klein en te onopvallend in beeld zitten.
Wel weeral goed gezien !

Plaatwerker
8 september 2010, 23:48
Inderdaad een mooie opname maar hij had mooier geweest met scherpstelling op het
drietal op de voorgrond. Dat wil zeggen dat naar mijn gevoel de scherpte net niet goed zit
en dat is heel jammer.

basti
9 september 2010, 03:05
Dankje voor de commentaren. Ik denk dat het niet zozeer aan de scherpte ligt, wel aan het gebrek aan licht (doet er eigenlijk niet toe, ik had het drietal op de voorgrond zelf ook liever scherper gezien). Ik kan er niet aan doen, maar elke keer ik deze foto zie denk ik 'tedzu, da's ne goeie', waarom weet ik niet, en ik weet dat het beeld technisch verre van perfect is, maar toch :)

Merci!

basti
9 september 2010, 03:08
@Patrick: wat de compositie betreft: ik wou absoluut de kerk erbij, of dat al dan niet een goede keuze was, laat ik aan jullie over :)

PatrickW
9 september 2010, 08:38
@Patrick: wat de compositie betreft: ik wou absoluut de kerk erbij, of dat al dan niet een goede keuze was, laat ik aan jullie over :)

Ik begin na een maand straatfotografie al te vertrouwd te worden met de dilemma's die je bij het nemen van een foto allemaal tegenkomt :D
En je hebt gewoonlijk maar een fractie van een seconde om een beslissing te nemen.

Ondanks mijn opmerkingen is het een foto waarvan ik best kan genieten.
Ik ben een grote fan van dit soort foto's, waarbij je eerst naar 1 deel van de foto kijkt, vervolgens naar een ander deel waarna er in je hersens een soort "klik" gebeurt dat de twee in verband brengt of in contrast zet.