Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Axelle Red II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Axelle Red II

    Bedankt voor het kijken,
    groetjes
    fabke

    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

  • #2
    Re: Axelle Red II

    zo recht, zo centraal...
    Voor mij is dit een 13 in een dozijn plaat, het spijt me!
    Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

    Comment


    • #3
      Re: Axelle Red II

      Ik moet Frederic007 gelijk geven.. deze foto zie je overal! Bovendien nog jammer van die lelijke schaduw op haar gezicht van de micro

      Volgende keer even wachten tot ze even niet zingt en dan snel een foto maken als ze wat achteruit stapt
      Follow me on neonpxl.com

      Comment


      • #4
        Re: Axelle Red II

        Die schaduw dat klopt idd, had dat zelf nog niet opgemerkt.
        Heb ook nog nooit zo'n soort fotografie gedaan en dacht dat dit wel aardig was ...

        Bedankt voor de reacties, zal er voortaan op letten.
        grtjes,
        fabke
        Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

        Comment


        • #5
          Re: Axelle Red II

          Bwah... ze zijn een beetje hard hoor. Ok, 't is geen knalplaat, maar de belichting is goed, scherpte is ok, micro niet helemaal voor de mond, compo is goed maar braafjes.

          Geloof me 't kan vééééél erger...
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Axelle Red II

            foto op zich is niet geweldig en niet slecht maar ik vind het een erg vreemde foto.. komt niet realstisch over.. alsof er vanalles in PP gebeurd is..

            lijkt alsof er een selectie gemaakt is in photoshop rond axelle met als gevolg een bizarre omlijning..

            die lichte schaduw op gezicht vind ik dan weer totaal irrelevant

            Comment


            • #7
              Re: Axelle Red II

              Dank je Omag, het is braafjes maar ze stond uiteindelijk ook zo braafjes te zingen. Na 3 nummers moest de camera weg ... toen kwam er geleidelijk ook wat meer leven in de brouwerij ...

              Cartman,
              De foto staat hier te zien zoals ik ze heb genomen, geen bewerking alleen een kadertje rond gezet.

              groetjes,
              fabke
              Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

              Comment


              • #8
                Re: Axelle Red II

                Oorspronkelijk geplaatst door Cartman Bekijk bericht
                foto op zich is niet geweldig en niet slecht maar ik vind het een erg vreemde foto.. komt niet realstisch over.. alsof er vanalles in PP gebeurd is..

                lijkt alsof er een selectie gemaakt is in photoshop rond axelle met als gevolg een bizarre omlijning..

                die lichte schaduw op gezicht vind ik dan weer totaal irrelevant
                Niets PP... dat is gewoon die spot die recht boven haar hangt. Dat vind ik nu net leuk aan de foto.
                Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                Comment


                • #9
                  Re: Axelle Red II

                  ken ook niet veel van dit soort fotografie, en idd...de schaduw op haar snoetje, maar dat licht dat van boven komt vind ik juist heel mooi!
                  groetjes
                  hilde

                  Comment

                  Working...
                  X