PDA

Volledige versie bekijken : Bedelaar

Dama
7 september 2010, 00:36
http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_6130.jpg

beeldmaker
7 september 2010, 00:56
Danny, je bent een echte ver weg fotograaf; je dagelijkse posting bekijk ik met zeer grote interesse. je foto's zijn goed... ok mss een beetje klassiek voor mij, maar ze zijn goed. Punt uit. waarom reageer ik nu pas op je foto's?
ten eerste: omdat het nu al laat is en ik net terug ben van een uitgelopen meeting.
ten tweede: omdat ik op bovenstaande foto het jammer vindt dat de tas er niet volledig opstaat. Dat zijn we niet gewend van je, omdat je compo's steeds clean en goed afgewerkt zijn. Dus vind ik in bovenstaande foto die afgekapte tas een (klein) minpuntje.
tis wel effe mieren..ken. dus til er niet te zwaar aan; ik blijf in ieder geval van je ver weg foto's genieten.
(enne die van mij zien er steeds rommeliger uit tov van die van jou.)

doudeke
7 september 2010, 02:39
Hem zou ik gevraagd hebben. :G:G
Ik verklaar me nader. Als we op vakantie gaan hebben we ons de gewoonte eigen gemaakt
om ten minste een keer een bedelaar mee uit eten te vragen. Enige voorwaarde: geen vis
of vlees. Dat eet ik zelf ook niet. Maar verder mag hij eten en drinken zoveel hij op kan.
Zo heb ik al veel verhalen gehoord waar ik geen jota van begreep, met massa's gebaren,
een volle, spugende mond en een taal die de mijne niet was. Veel vaker echter waren de
verhalen waar we dronken bij werden en op het eind van de avond ('s morgens vroeg) erg
moesten lachen om de wereld waarin we leefden. Hij daar. Wij elders. Ik weet niet of ik
dit doe om me zelf goed bij te voelen, om de verhalen, of om die andere wereld te leren
kennen. Het maakt me ook niet zo veel uit. Het is vaak plezanter dan met kwibussen die
zich familie, vrienden of collega's noemen.

Jacobs Pascal
7 september 2010, 08:00
Je hebt weer een lange mooie reeks van je trip..Deze heeft ook weer een sterk potentieel.
Ik volg mijn voorgangers.:G

Vicky
7 september 2010, 09:00
weer een mooie foto met contrasterende kleuren en een sterke compo :G

tullep
7 september 2010, 09:26
toch mooi hoe die mensen in die landen steeds zo kleurrijk gekleed zijn..alsof ze de armoede op die manier een beetje draaglijker maken...alhoewel, armoede...naar onze maatstaven misschien, naar die van hen noemt het misschien eerder "gelukkiger"...

deze heb je weer knap vastgelegd! je ziet zo dat hij het leven neemt zoals het komt...en er zich niet al te druk over maakt

PatrickW
7 september 2010, 10:06
Weer een geweldige foto !
Ik treed "beeldmaker" bij voor het ontbrekende "hoekje tas". Met dat hoekje erop had de foto helemaal af geweest.
Maar zoals "beeldmaker" ook zegt, we moeten al redelijk vitten om iets te vinden om op te merken.

bouk
7 september 2010, 10:12
toch mooi hoe die mensen in die landen steeds zo kleurrijk gekleed zijn..alsof ze de armoede op die manier een beetje draaglijker maken...

en dat vind ik ook het mooie van deze opname.
grt,bouk.

patje760
7 september 2010, 10:16
Danny, je bent een echte ver weg fotograaf; je dagelijkse posting bekijk ik met zeer grote interesse. je foto's zijn goed... ok mss een beetje klassiek voor mij, maar ze zijn goed. Punt uit. waarom reageer ik nu pas op je foto's?
ten eerste: omdat het nu al laat is en ik net terug ben van een uitgelopen meeting.
ten tweede: omdat ik op bovenstaande foto het jammer vindt dat de tas er niet volledig opstaat. Dat zijn we niet gewend van je, omdat je compo's steeds clean en goed afgewerkt zijn. Dus vind ik in bovenstaande foto die afgekapte tas een (klein) minpuntje.
tis wel effe mieren..ken. dus til er niet te zwaar aan; ik blijf in ieder geval van je ver weg foto's genieten.
(enne die van mij zien er steeds rommeliger uit tov van die van jou.)

dag meneer de beeldmaker :-)
van u heb ik nog wat avondles gekregen in As
ben nog steeds bezig met fotografie en denk dat ik al bijgeleerd heb :-)

grtz patje

fabke
7 september 2010, 10:29
Ik ben gewoon fan van jou foto's, steeds mooi afgewerkt en dan die kleuren ... maar ja dat weet je al.
grtjes, fabke

doudeke
8 september 2010, 03:20
De hardheid van zijn bestaan weergegeven in mooie pastelkleurige tinten.

moniq
8 september 2010, 17:00
Mooi plaatje met heerlijke kleuren.:G
Goed de lijnen gebruikt.:love:

groetjes

moniq

Dama
13 september 2010, 20:55
Bedankt voor de reacties iedereen ! :)

De tas die er niet volledig opstaat, staat er net volledig op zonder kader. Mijn kadertje komt naar binnen, en heeft dus een stukje van de tas geblurred... :o