Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotobeoordeling/Showcase fotobewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotobeoordeling/Showcase fotobewerking

    Beste Bders, Moderators, Bestuur,...

    Daar ik het leuk vind om met Photoshop bepaalde bewerkingen te maken zit ik met een vraag.

    Op dit forum is er niet echt plaats voor zulke bewerkingen, vb: http://forum.belgiumdigital.com/f40/...-h-327933.html , te plaatsen.

    Persoonlijk vind ik dit spijtig want wanneer ik geen tijd heb om ergens heen te gaan om foto's te nemen kan ik mij bezighouden met het maken van zulke bewerkingen en aangezien ik graag creatief bezig ben vind ik dit een leuke bezigheid. Aangezien hier toch wel veel tijd inkruipt laat ik graag mijn gepresteerde werk zien, net zoals de meeste hier graag hun foto's laten zien.

    Zou het daarom niet ideaal zijn als er in de fotohoek een extra categorie 'fotobewerking' word aangemaakt. Op die manier worden de andere categorieën niet belast met bewerkingen en zullen er waarschijnlijk meer creatieve bewerkingen getoond worden. Wie dan liefhebber is kan er naar gaan kijken en wie geen liefhebber is bezoekt gewoon de andere hoeken van de fotohoek. Het vergroot het doelpubliek van dit forum ook en geeft via die weg misschien meer bezoekers en/of leden.

    Zijn er nog mensen die graag zo'n categorie zouden zien? Of ben ik de enige liefhebber van zulke bewerkingen/projecten.

    Grtz

    A.
    ::: Flickr :::

  • #2
    Re: Fotobeoordeling/Showcase fotobewerking

    Een vraag die ik mij stel : Mogen op BD foto's gebruikt worden die je zelf niet maakte?

    sticky :
    LET OP: Het is niet toegestaan foto's van anderen te plaatsen indien je daarvoor geen uitdrukkelijke toestemming hebt. Het is daarom al zeker niet toegestaan foto's van anderen te bewerken indien je daarvoor geen toestemming hebt of wanneer iemand daar niet specifiek om vraagt.
    Last edited by vinstermik; 2 september 2010, 09:28.

    Comment


    • #3
      Re: Fotobeoordeling/Showcase fotobewerking

      het kan toch hier:

      Forumreglement Sticky

      --------------------------------------------------------------------------------

      Forumreglement Sticky Fotobewerking


      In dit forum kun je met vragen terecht over alle vormen van fotobewerking. Dit betreft zowel correcties (bv kleur, verscherpen, enz), maar ook complexe en ingrijpende bewerkingen of composities. In dit forum is dus specifiek het bewerken het onderwerp
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Fotobeoordeling/Showcase fotobewerking

        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
        Een vraag die ik mij stel : Mogen op BD foto's gebruikt worden die je zelf niet maakte?
        Niet elke bewerking heeft foto's nodig.

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht

        Forumreglement Sticky Fotobewerking


        In dit forum kun je met vragen terecht over alle vormen van fotobewerking. Dit betreft zowel correcties (bv kleur, verscherpen, enz), maar ook complexe en ingrijpende bewerkingen of composities. In dit forum is dus specifiek het bewerken het onderwerp
        grt,bouk.
        Kan je daar dan ook terecht voor een beoordeling? Ik wil niet weten hoe ik het moet doen, ik wil weten of het goed gedaan is.
        ::: Flickr :::

        Comment


        • #5
          Re: Fotobeoordeling/Showcase fotobewerking

          Andries ik ben ooit een draadje begonnen over extreme berwerking met de vraag of uitleg hoe ze dit doen maar blijkbaar wordt er alleen maar gepost en niet duidelijk verteld hoe dit resultaat bekomen wordt...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment

          Working...
          X