Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat Eline342

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat Eline342

    proficiat Eline342 met je challenge overwinning
    vond het een vrij moeilijke opdracht en had weinig tijd de afgelopen maand
    ook aan de nummers twee Filipo en drie Erven een dikke proficiat
    en de rest van de top 12
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: proficiat Eline342

    Ook mijn gelukwensen aan de podium beesten, met een eerste plaats voor Eline342, een eervolle tweede plaats voor filipo, en niet te vergeten zij die ditmaal de derde plaats met elkaar moeten delen Erven en Noel.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: proficiat Eline342

      Proficiat aan Eline342 die hiermee bewijst dat ze het pannen perfect onder de knie heeft, trouwens: van een come-back gesproken . Ook aan filipo "die met een met een rustige en ontspannen actie" de tweede stek wist te bemachtigen en aan Noel die met mij de derde plaats deelt, dit met een foto die direct in mijn smaak viel en die volgens mij ook niet gemakkelijk te maken is.
      Ook aan de ganse top 12 voor deze toch moeilijke opdracht.

      Mijn speciale vermelding van de maand gaat dit keer naar Moniq die eigenlijk "geen mens" gefotografeerd heeft maar enkel een schaduw en toch de 6de plaats heeft bemachtigd. Dit vond ik het origineelste idee van deze maand. Ook aan "Krisje vr", ditmaal niet voor de origineelste foto, maar het origineelste woord van deze maand. Namelijk: de antionderwerpcentraalplaatsingspolitie

      Bij deze wil ik ook Manuel bedanken om de houthakker van dienst te zijn en mijn eindeloos gezaag te hebben moeten ondergaan (voet wat meer naar voor, schouders wat naar achter, hand wat verder op de steel, weer wat vooruit, niet vergeten roepen......oei mijne flitster lag niet aan....weer herdoen.) Ook aan Henriette voor het bedenken van het idee, nadat mijn mountainbikefoto's niet zo origineel meer waren na het verschijnen van enkele fietsers en aan Tim voor het beschikbaar stellen van een grote houtblok om op te werken.
      De foto werd gemaakt met een peleng fisheyelens, de bomen op de achtergrond werden belicht met 6 bouwspots van 500W en de houthakker met 2 flitsers. De foto werd s'avonds laat gemaakt in het donker (ik denk rond 00u10) om geen witte vlekken tussen de bomen te hebben en zo een donker bos voor te stellen. (in mijn tuin genomen, 't is wel ne groten).

      Op naar volgende opdracht.
      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

      Comment


      • #4
        Re: proficiat Eline342

        proficiat Eline342 met je challenge overwinning en ook aan de nummers twee Filipo en drie Erven een dikke proficiat. Het waren stuk voor stuk sterke foto's.
        Natuurlijk ook een proficiat aan de rest van de top 12.
        Nikon D300s met nog wat glas en attributen
        Foto Lucky

        Comment


        • #5
          Re: proficiat Eline342

          Proficiat aan Eline342, alsook aan de top 3
          Het was ook mijne top 3
          Grts Maddy.
          zero

          Comment


          • #6
            Re: proficiat Eline342

            Gefeliciteerd Eline met je overwinning.
            Een kart is duidelijk sneller aan de meet dan een fiets

            Ik ben zeer aangenaam verrast met mijn resultaat. Ik had niet verwacht om voor enkele andere kleppers te eindigen...
            bovendien twijfelde ik in het begin van de maand nog om deel te nemen...
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: proficiat Eline342

              proficiat met met je overwinning.het moest er ooit van komen
              voor de rest ook een dikke proficiat aan al de deelnemers. (waar is de tijd van meer dat 90 deelnemers )

              groeten,


              dare2fly
              Mijn Fanpagina
              Mijn website
              Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

              Comment


              • #8
                Re: proficiat Eline342

                Dank jullie wel allemaal voor de reacties en de punten. En dan te bedenken dat ik lang heb getwijfeld. Mijn andere foto was die met het kindje dat zich optrok aan een kubus. Mijn verandering is dan toch een goede keuze geweest.
                Met dank aan Rooman

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat Eline342

                  dikke welverdiende 1ste plaats...Proficiat aan al de deelnemers,was immers geen gemakkelijke opdracht vond ik....

                  Comment

                  Working...
                  X