Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klein Probleem... wie kan helpen? (registratie)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • klein Probleem... wie kan helpen? (registratie)

    Hallo,

    Ik heb mij 1 maand geleden aangemeld op dit forum om voor een Fotoshooting van mijn hondje te kijken. Ik heb mss 1 post gedaan en dan waar ik niet meer online en gebruikte ik dit profiel ook niet...

    Nu ben ik zelf begonnen naast mijn beroep als grafisch ontwerper met fotografie!
    Ik heb mij dus met een nieuwe account registreerd en ook een ander e mail adress.
    Spijtig genug heb ik tot nu toe nog geen bevestiging ontvangen (gistern tegen 8.00 u ochtends)

    1. vraag kan ik deze account verwijderen/ of veranderen in mijn nieuwe Gebruikernaam en E-Mail?

    2. Kan ik mijn andere account gebruiken door een neiuwe E-Mail befestiging of zo?
    Ik heb al een Mail gestuurd naar de Webmaster maar nog altijd geen aantwoord ontvangen...

    Ik zou heel graag hier beginnen met mijn nieuwe USER GrafiXDesign, zo ben ik ook op intenet te vinden.

    Kan mij aub iemand helpen?

    Vriendelijke groeten

    Jina
    Last edited by GrafiXDesign; 31 augustus 2010, 09:20.

  • #2
    Re: klein Probleem... wie kan helpen? (registratie)

    dubbelaccount wordt niet toegelaten voor zover ik weet.

    leg je probleem es voor via de helpdesk
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: klein Probleem... wie kan helpen? (registratie)

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      dubbelaccount wordt niet toegelaten voor zover ik weet.

      leg je probleem es voor via de helpdesk
      Dat heb ik al gedaan maar daar komt spijtig genug geen aantwoord op!
      Het is normaal gezien geen dubbel account 1. ander user 2. ander e mail adres!
      Alleen op de zelfde computer gebeurd! Maar deze account waar ik nu mee schrijf gebruik ik wel niet! Ik zou heel graag met mijne nieuwe op start gaan!

      Comment


      • #4
        Re: klein Probleem... wie kan helpen? (registratie)

        Voila,

        Heb uw accounts samengevoegd, oude is weg.
        Maar normaal vraag je dat voor een dubbele account aan te maken, want dit is niet toegestaan!
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment


        • #5
          Re: klein Probleem... wie kan helpen? (registratie)

          7.13.8. Klonen

          Het is niet toegestaan om meerdere accounts aan te vragen op het Belgiumdigital forum. Ook is het niet de bedoeling om één account met meerdere mensen te gebruiken.

          Indien je, om wat voor reden ook, niet meer in staat bent om je account te gebruiken, breng dan de forumadministrator daarvan op de hoogte. Hij kan een nieuw wachtwoord aanmaken of wellicht eventuele andere problemen oplossen. Indien je geregistreerd bent maar toch niet tevreden bent over je naam op het forum, dan is het mogelijk een éénmalige nicknamechange door te laten voeren (aanvragen aan de forumadministrator via de helpdesk of de contactpagina).
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X