PDA

Volledige versie bekijken : Ik kan er allemaal niet meer tegen...

Jacobs Pascal
30 augustus 2010, 18:10
Een leeg glas en de verveling slaat toe...

http://i375.photobucket.com/albums/oo196/killclone2004/Blaclk%20and%20white%202010/FinalVerveling.jpg

TripleF
30 augustus 2010, 18:25
Hij ziet er zelfs versteend uit...:G

mvg Eric

Frakske
30 augustus 2010, 21:54
voor mij is de bewerking een beetje overdreven, de expressie is al erg genoeg op zich.

Jacobs Pascal
30 augustus 2010, 22:29
voor mij is de bewerking een beetje overdreven, de expressie is al erg genoeg op zich.

Net daarom...;)

bouk
31 augustus 2010, 08:30
zou hier graag een wat gevat comment op geven, maar laat ik het maar houden bij:

Heerlijke opname.
grt,bouk.

Jacobs Pascal
31 augustus 2010, 08:34
zou hier graag een wat gevat comment op geven, maar laat ik het maar houden bij:

Heerlijke opname.
grt,bouk.

Gooi het in de groep Bouk...

doudeke
31 augustus 2010, 10:49
Mag er dan misschien niet zo'n bek bij trekken, maar het is een droefenis die me niet
helemaal onvertrouwd is. Misschien is zijn glas leeg. Misschien heeft hij aan gisteren
alleen maar een kater en wat nare herinneringen overgehouden. Misschien is morgen
al niet veel beter. Hij ziet er niet alleen uit of hij het niet meer ziet zitten, maar of hij
het nog nooit heeft zien zitten.
Mooi, dik in de verf gezette zinloosheid. :G:G

Jacobs Pascal
31 augustus 2010, 10:52
Mag er dan misschien niet zo'n bek bij trekken, maar het is een droefenis die me niet
helemaal onvertrouwd is. Misschien is zijn glas leeg. Misschien heeft hij aan gisteren
alleen maar een kater en wat nare herinneringen overgehouden. Misschien is morgen
al niet veel beter. Hij ziet er niet alleen uit of hij het niet meer ziet zitten, maar of hij
het nog nooit heeft zien zitten.
Mooi, dik in de verf gezette zinloosheid. :G:G

Doudeke,

mooi verwoord.

De man heeft zijn vrouw kort geleden verloren aan een langdurige ziekte..Hij is voor het leven getekend..

GrafiXDesign
31 augustus 2010, 10:54
leuke foto!:G

doudeke
31 augustus 2010, 11:15
De man heeft zijn vrouw kort geleden verloren aan een
langdurige ziekte..Hij is voor het leven getekend..

Dat is heel verdrietig om te vernemen. Er zijn landen en tijden geweest dat wanneer de
een stierf ze de ander mee begroeven. Ik vraag me af of meneer daar iets voor zou voelen?
They shoot horses, don't they?
Maar hopelijk vind hij troost in zijn herinneringen en een lucifer om de dag van morgen
mee te verlichten.

Dama
31 augustus 2010, 18:32
Heel sterk expressief beeld ! :G