Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD

    Ben aan het twijfelen tussen deze 2 lenzen Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD of Nikon AF-S 70-300mm f/4,5-5,6 IF-ED VR de tamron is 50 euro duurder maar welke van deze 2 is heeft de beste kwaliteit

  • #2
    Re: Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD

    denk niet dat de tamron in de buurt komt van de nikon.
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD

      de tamron is wel de duurdere om alle misverstanden te vermijden het gaat om de nieuwste tamron 70-300 die nog maar enkele weken op de markt is (zo heb ik het toch gelezen)

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD

        Als de Tamron duurder is dan de Nikon, dan zou ik nooit voor de Tamron-versie kiezen.

        De Nikon krijg je achteraf nog voor een aanvaardbare prijs verkocht, als je een Tamron tweedehands verkoopt, dan verlies je er veel meer op.

        Over de Nikon 70-300 VC lees ik over het algemeen toch vooral positieve berichten, met de Tamron zal je dat nog moeten afwachten.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD

          Van de zotte dat Tamron duurder zou zijn; de nikon lens is op zich prima, maar je zou in de winkel kunnen vergeljiken of de tammy misschien een snellere AF heeft en hoe ze zich optisch vergelijken.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment


          • #6
            Re: Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD

            Ik denk dat de nikkor 70-300 VR op alle gebied beter zal presteren dan de Tamron.

            mvg Yves.
            What you see is what you get

            Comment


            • #7
              Re: Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD

              Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
              Ik denk dat de nikkor 70-300 VR op alle gebied beter zal presteren dan de Tamron.
              Dat denk je, maar Tamron heeft toch al meer wonder dingetjes gemaakt zoals de 17-50 en de 28-70, waarom zou dat nu niet weer kunnen?
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment

              Working...
              X