Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boterhammen in het Park - Brussel - Willem Vermandere

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boterhammen in het Park - Brussel - Willem Vermandere

    De tweede dag Boterhammen in het Park te Brussel was het de beurt aan Willem Vermandere.

    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: Boterhammen in het Park - Brussel - Willem Vermandere

    vind ik super
    Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

    Comment


    • #3
      Re: Boterhammen in het Park - Brussel - Willem Vermandere

      Staat er goed op.
      Kadertje is pers smaak...
      Foto staat in Adobe RGB, geeft dit in sommige browsers geen foute kleuren?
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Boterhammen in het Park - Brussel - Willem Vermandere

        Is dit een zware crop van een foto? Ik vind de scherpte niet top. Jammer, want 't is wel een leuk moment!
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment


        • #5
          Re: Boterhammen in het Park - Brussel - Willem Vermandere

          Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
          Is dit een zware crop van een foto? Ik vind de scherpte niet top. Jammer, want 't is wel een leuk moment!
          ik heb identiek hetzelfde gevoel bij deze foto! 't lijkt me indeed een crop, ofwel is ie gewoon onscherp, hoewel dit bijna onmogelijk lijkt... anders inderdaad leuk moment

          Comment


          • #6
            Re: Boterhammen in het Park - Brussel - Willem Vermandere

            Oorspronkelijk geplaatst door Sloef1740 Bekijk bericht
            ik heb identiek hetzelfde gevoel bij deze foto! 't lijkt me indeed een crop, ofwel is ie gewoon onscherp, hoewel dit bijna onmogelijk lijkt... anders inderdaad leuk moment
            Hij is inderdaad wat bijgesneden, maar is geen enorme crop.

            Scherpte, misschien is het diafragma de boosdoener, 5.6. Hierdoor verlies je snel wel wat scherpte en de afstand tot het onderwerp was een goede 3 meter, met een krachtige zoem. Daarom waarschijnlijk niet alles scherp.

            Persoonlijk vind ik toch dat hij meer dan scherpte genoeg heeft.

            Patric
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #7
              Re: Boterhammen in het Park - Brussel - Willem Vermandere

              leuke plaat collega, proficiat !
              ----------------------------------------------------------------------------------
              Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4

              Comment


              • #8
                Re: Boterhammen in het Park - Brussel - Willem Vermandere

                Mooi portret !
                grtjes, fabke
                Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

                Comment

                Working...
                X